Одна з найбільших у світі дистриб’юторських груп Inditex поступово відновлює свою комерційну діяльність в Україні, пише іспанське інформаційне агентство EFE. У вівторок, 2 березня, на день пізніше, ніж планувалося, мають перезапустити онлайн-продажі, а вже наступного дня приблизно 20 магазинів брендів компанії, зокрема три Zara, відкриються у Києві.

Київ та Львів

Спочатку магазини відкриються у Києві, а потім у Львові. Товари семи брендів (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho та Zara Home) знову будуть доступні для українських покупців вже цього тижня, про що повідомляло Міністерство закордонних справ України 8 березня.

Поступове відновлення

Відновлення роботи Inditex в Україні буде «поступовим» як у фізичних, так і в онлайн-магазинах, і буде адаптуватися «до потреб ринку», підкреслюють у компанії.

Таким чином, зважаючи на поточні обставини, група може відкрити близько 50 магазинів у країні упродовж найближчих місяців, переважно у столиці або у західних містах, максимально віддалених від зони бойових дій.

До російського вторгнення іспанська компанія налічувала 84 магазини в Україні, отримавши прибуток у €58 млн у 2021 році (останній фінансовий рік перед закриттям) на цьому зростаючому ринку.

Онлайн-продажі

Що стосується онлайн-продажів, то всі сім брендів Inditex відновлять доставку замовлень одночасно з відкриттям перших фізичних магазинів, а умови обслуговування клієнтів будуть оголошені згодом на онлайн-платформах брендів.

Безпека – пріоритет

Представник текстильного гіганта повідомив EFE, що після ухвалення рішення про повернення в країну пріоритетом групи залишається безпека її співробітників і клієнтів.

Inditex підкреслює, що ретельно готувався до відновлення роботи в Україні. Компанія провела навчання персоналу у дочірній компанії Inditex у Польщі, оновила магазини та вжила заходів для забезпечення високих стандартів обслуговування.

Inditex йде шляхом інших великих брендів

Попри те, що бойові дії та війна не припинилися, Inditex, як і інші великі бренди, повертається до України.

Міністерство закордонних справ України заявило, що повернення Inditex – це ще один крок після відновлення роботи McDonald’s та конкурента H&M. У відомстві висловили думку, що повернення цих компаній на український ринок допоможе створити робочі місця та зміцнити економіку країни в умовах складної ситуації, пов’язаної з війною.

Повернення на український ринок

Таким чином, текстильний гігант повертається на український ринок більш ніж через два роки після закриття своїх магазинів та припинення онлайн-продажів через війну, що спалахнула внаслідок російського повномасштабного вторгнення.

Слідом за рішенням про вихід з України компанія покинула російський ринок, де мала понад півтисячі магазинів, і всі – на умовах оренди. У квітні 2023 року, уряд країни-агресора схвалив продаж бізнесу іспанської транснаціональної компанії в росії групі Daher (ОАЕ).

До початку бойових дій в Україні Inditex отримувала 8,5% операційного прибутку з російського ринку.