Українсько-британський HR-стартап JobCannon оголосив про придбання української маркетингової компанії Adsme. Про це AIN.UA повідомила пресслужба JobCannon. 

  • Сторони не розкрили суму угоди. Минулого року Adsme змогла залучити інвестиції на Pre-Seed раунді від Fidelity Family Office та заручилися підтримкою Андрія Заікіна, засновника стартап-акселератора YEP. Співзасновник JobCannon Пітер Коломієць сказав Forbes, що оцінка стартапу наразі становить до $1 млн.
  • Основний продукт JobCannon – це HR-платформа для технологічного бізнесу, що за допомогою ШІ допомагає роботодавцям знайти працівників, які найкраще підійдуть на конкретну посаду.
  • Технології маркетингово стартапу Adsme дозволяють прогнозувати понад 20 мільйонів результатів візуальної та текстової реклами у Meta Ads (Facebook, Instagram) в реальному часі та рекомендувати поліпшення будь-яких елементів.
  • JobCannon хоче інтегрувати технологію Adsme у свою рекрутингову платформу, щоб покращити алгоритм «метчингу» кандидатів і рекрутерів. Об’єднання інструментів компаній зекономило рік розробки, сказав СЕО та співзасновник JobCannon Пітер Коломієц.
  • Після злиття один із засновників Adsme Віктор Левченко перейшов до ради директорів JobCannon та став СТО компанії.

Adsme був заснований Віктором Левченком та Данилом Орловим у 2022 році.

Нагадаємо, на початку 2023 року JobCannon залучив $500 тисяч інвестиції від Whitehill Capital. Вони стверджують, що це дозволило вдосконалити алгоритми пошуку, швидко залучити перших клієнтів та розширити можливості стратегічного розвитку.