У 2018 році компанією OpenAI були представлені технології GPT (Generative Pre-trained Transformer) – системи штучного інтелекту, що використовують глибоке навчання для генерації тексту. З цього моменту створення чат-ботів на основі нейронних мовних моделей революційно вплинуло на важливі сфери життя людей.
Вже знайомий всім СhatGPT став цілим всесвітом, який здатен надати миттєву відповідь кожному, хто відправив свій запит. Із чат-ботами тепер подорожують, використовують їх як персональних кишенькових гідів. Існують чат-боти, що надають психологічну підтримку, безкоштовну правову допомогу та навіть медичні консультації.
Бізнесам впровадження таких технологій на основі ШІ дозволяє підсилити штат своїх співробітників віртуальними фахівцями, адже той самий СhatGPT вміє: програмувати, перекладати тексти на різні мови, створювати унікальний арт, писати статті. Але головна перевага цифрового помічника – можливість «перевиховати» його під індивідуальні потреби саме вашої компанії.
Одним із найпоширеніших зараз варіантів використанні ШІ бізнесом є розробка й впровадження чат-ботів для клієнтської служби підтримки. Віртуальні помічники стали невіддільною частиною сервісу, а якість їх роботи впливає на ефективність обслуговування, показник задоволення клієнтів та навіть продажі. Але, якщо чат-бот надає некоректні відповіді, занадто довго обробляє запити чи звучить «штучно» – це не задовольняє користувачів.
Неякісний віртуальний помічник у такому випадку, замість розвантаження департаментів, що займаються обслуговуванням, навпаки додає більше роботи. Аби подібного не трапилось, команда SMART business, яка має високий рівень експертизи у впровадженні рішень на базі ШІ, допомагає компаніям розробляти та інтегрувати персоналізованих чат-помічників у їхні бізнес-процеси. Завдяки технологіям Azure OpenAI спеціалісти SMART business здатні за короткий термін «виховати» для вашого клієнтського сервісу власну модель ChatGPT.
Сценарії використання рішень Azure OpenAI на прикладі можливих кейсів
Спектр інструментів для «приручення» СhatGPT значно розширився, коли компанії OpenAI та Microsoft об’єднали свої сили. Результатом став комплексний інструмент Azure OpenAI, що дозволяє персоналізувати СhatGPT відповідно до індивідуальних потреб компанії. Наприклад, власний інтелектуальний помічник здатен забезпечити цілодобову консультацію клієнтів, генеруючи відповіді природною мовою на основі корпоративних даних.
Команда SMART business переконалась, що таке впровадження гарантовано скорочує операційні витрати. Крім того, чат-бот може стати у пригоді й самим спеціалістам компанії, оскільки бере на себе рутинні завдання, такі як: пошук інформації у внутрішніх wiki-базах, генерацію відповідей для клієнтів, формування текстів розсилок і офіційних листів. Чат-боти часто розглядаються як один із простих і дієвих інструментів оптимізації бізнес-процесів. Для розуміння базового спектра можливостей чат-ботів, ми виокремили деякі найпопулярніші кейси їх застосування:
- Скажімо, ваш бізнес орієнтований на продаж soft-продукції. Під час взаємодії з програмним забезпеченням у користувачів гарантовано виникають запитання щодо функціонала чи використання певних інструментів. Щоб підвищити «дружелюбність» системи і покращити взаємодію з нею, SMART business може створити чат-боти для кожного з продуктів, аби ті надавали користувачам консультації, або цінні поради стосовно оновлень.
- Або ж ваша компанія є лідером у сфері продажу автомобілів. Тоді інтерактивні чатботи на основі Azure OpenAI можуть надавати корисну інформацію стосовно марок і моделей авто. Персоналізований СhatGPT може стати «своїм» майстром, що буде ділитись лайфхаками щодо експлуатації та технічного обслуговування автомобілів. Чи, скажімо, у вас магазин автозапчастин. Тоді можна розробити чатбота, який зможе підбирати необхідні деталі з представленого асортименту на основі Vin-коду вашого автомобіля або інформувати вас про наявність товару в точці продажу.
- Впровадження чат-ботів не обходить стороною і логістичні компанії. Технології Azure OpenAI дозволяють створювати інтелектуальних чат-ботів, що здатні відстежувати вантажі й надавати клієнтам інформацію про доставку.
- Для відділу маркетингу вашої компанії впровадження чат-ботів надає ряд суттєвих переваг. З основного – це персоналізований підхід. Віртуальний помічник може надавати рекомендації клієнтам на основі їхніх вподобань та історії взаємодії з компанією. Чат-боти можуть збирати дані про досвід взаємин ваших клієнтів з брендом, а цю інформацію можна використовувати для вдосконалення маркетингових стратегій.
Загалом, сучасний бізнес неможливо уявити без якісного сервісу підтримки клієнтів, але часто для маленьких компаній недоцільно створювати ще один внутрішній департамент, або користуватись послугами аутсорсингових call-центрів. Тому створення персоналізованого чат-бота стає більш оптимальним рішенням. З іншого боку, коли компанія масштабується, то втримати належний рівень якості обслуговування клієнтів стає дедалі важче. Віртуальний помічник і тут виступає універсальним інструментом для підсилення відділу клієнтського сервісу.
Бажаєте розібрати ще більше конкретних кейсів і дізнатись, як інновації на основі ШІ можуть допомогти вам покращити обслуговування клієнтів? Реєструйтесь на безкоштовний вебінар від SMART business вже зараз.
Чим СhatGPT відрізняється від персоналізованого чатбота, «навченого» завдяки Azure OpenAI?
Загальнодоступні моделі, такі як СhatGPT, працюють на основі шаблонів і штучного інтелекту, що тренується на великій кількості даних. Вони відповідають на широкий спектр запитань і надають більш загальні рекомендації. Це означає, що такі моделі не завжди враховують специфічні потреби користувачів. Проте, технології Azure OpenAI дозволяють вдосконалити звичайний СhatGPT і «навчити» його працювати саме на вас, мають такі переваги:
- безпека даних рівня Enterprise від Microsoft – розробки на основі Azure OpenAI мають комплексний пакет рішень, що забезпечують захист корпоративних даних, а також надають інструменти для керування доступом та ідентифікацією користувачів;
- точність і достовірність відповідей – неперсоналізований СhatGPT генерує відповіді на основі загальнодоступних даних. Така інформація може містити неправдиві твердження, але є ймовірність, що чат видасть їх за факт. Водночас персоналізований бот оперує лише перевіреними даними, якими ви його самі «нагодуєте», нічого зайвого;
- актуальність – компанія Microsoft, продуктом котрої являється Azure OpenAI, давно вже стала трендсетером найновітніших технологій, що суттєво підвищує конкурентоспроможність вашої компанії на міжнародному ринку;
- інтеграція з іншими сервісами – продукти на базі технологій Microsoft лояльні до інтеграції з іншими системами, а це суттєво розширює спектр можливостей. Така гнучкість дозволяє зробити персоналізованого чатбота гармонійною складовою вашої CRM- чи ERP-cистеми.
Чому впровадження чат-ботів на базі Azure OpenAI ефективніше разом зі SMART business?
Чат-бот служби підтримки має не просто відповідати клієнтам загальними фразами, а створювати у користувача враження, що він спілкується з живим і емпатичним фахівцем. Досконало навчений віртуальний помічник допоможе виділити бренд з-поміж конкурентів і вибудувати довіру між вашими клієнтами та службою підтримки. Але на навчання персоналізованої моделі може піти багато часу, ресурсів та ітерацій тестування, що не завжди вписується у наявні бізнес-процеси компаній, які не спеціалізуються на цій сфері.
Оптимальний варіант — звернутися до експертів, які займаються впровадженням технологій на основі ШІ. Компанія SMART business має понад 15 років досвіду в цій сфері. Вам не потрібно буде розширювати штат спеціалістів командою розробників, або відволікати цінний ресурс від ключових цілей компанії. Команда SMART business візьме розробку та впровадження персоналізованого СhatGPT на себе, гарантуючи:
- професійний Prompt-інженіринг – обізнані спеціалісти навчать вашого чат-помічника генерувати якісні відповіді на всі можливі запити. Адже правильно сформовані промти – вказівки для моделей машинного навчання – впливають на ефективність роботи чат-бота;
- власний ton of voice – фахівці SMART business навчать персоналізованого чат-бота спілкуватись тією «мовою», якою ваша компанія комунікує з клієнтами. Отже, віртуальний помічник буде звучати таким голосом і тоном бренду, до якого звикли ваші споживачі;
- швидкість впровадження Azure OpenAI – команда з відкаліброваною точністю створить для вас чат-помічника у строк від 80 годин. Вражає, чи не так? Тобто потрібно лише кілька днів, щоб персоналізований бот почав працювати на вас;
- безмежні можливості кастомізації – спеціалісти SMART business зможуть реалізувати всі побажання, створивши для вас унікальне рішення завдяки найсучаснішим підходам у сфері AI;
- відсутність підрядників – експерти SMART business беруть на себе не лише розробку та впровадження чат-бота, а і подальше ведення проєкту. Ви завжди зможете звернутись до фахівців за порадою, чи консультацією та ініціювати необхідні доробки для рішення в процесі масштабування вашої компанії;
Наостанок ми вирішили запитати у самого ChatGPT, чому впровадження чат-ботів від Azure OpenAI варто довірити компанії SMART business, і ось що він відповів нам:
«Впровадження чат-ботів на основі Azure OpenAI варто довірити компанії SMART business через їхню експертність у розробці та інтеграції інноваційних технологій для оптимізації бізнес-процесів та підвищення користувацького досвіду. Такий підхід дозволяє створити високоякісних та ефективних чатботів, які забезпечують високий рівень обслуговування клієнтів та сприяють досягненню стратегічних цілей.»
Тож команді SMART business довіряють не тільки клієнти, а і сам штучний інтелект, з котрим компанія вже давно на «ти»!
Не зволікайте і залишайте запит, щоб отримати власний сценарій впровадження Azure OpenAI для покращення своєї клієнтської служби підтримки