За два тижні з моменту запуску заспокійливого напою на основі валеріани, який в колаборації випустили monobank та «Живчик», продали понад 100 000 штук. Цей результат перевищує тримісячний план з продажів, написав Олег Гороховський, співзасновник monobank.
«Чи планували ми такий ажіотаж? Ні. Чи мріяли про таке? Так», – зазначив він і додав, що іноді краще мріяти, аніж планувати.
Через високий попит monobank працює над тим, щоб розширити дистрибуцію «Живчика». Вже цього тижня його почнуть продавати ще й в ЕКО маркеті.
«Хто ще не встиг урвати, не переживайте, працюємо над тим, щоб поличок з валеріаною ставало більше», – запевнив Гороховський.
Нагадаємо, що monobank та «Живчик» разом випустили лімітовану серію напоїв зі смаком яблука та валеріани 14 квітня. Ціна за 330 мл напою становить 16,90 грн.