Український виробник сидру YSLA виходить на американський ринок, повідомили AIN.Business у компанії. Перші пляшки сидру зʼявляться вже у червні в ресторані «Веселка» в Нью-Йорку.

«Ми пройшли всі процедури в FDA [Food and Drug Administration — Управління з продовольства і медикаментів США – ред.], будь-який харчовий продукт має пройти через реєстрацію там. І ось вже буквально за 10 днів перший контейнер попливе в Сполучені Штати з нашою продукцією, йтиме він десь місяць. Тобто десь за півтора місяця наш сидр зʼявиться в «Веселці», у них зараз три локації в Нью-Йорку», — розповів AIN.Business засновник сидерії YSLA Володимир Глусь.

Також із продуктом заходитимуть в інші барні мережі у великих містах США та локальні алкогольні крамниці. Крім того, команда працює над появою у Whole Foods Market — американській мережі супермаркетів на понад 500 магазинів, відомій своїм вибором органічної продукції, дочірній компанії Amazon.

За словами засновника, роботу над виходом на закордонні ринки почали у 2022 році, після початку повномасштабного вторгнення. Ринок США стане першим іноземним досвідом компанії. На черзі щонайменше чотири країни Європи цього року, серед яких Естонія та Фінляндія.