Netflix заявив, що хоче запустити рекламну платформу у своєму стримінговому сервісі, пише The Information.
Рекламний інвентар компанії буде доступний для купівлі на низці рекламних платформ, включно з Display & Video 360 від Google, The Trade Desk і Magnite. Ці компанії приєдналися до Microsoft Xandr, яка допомогла запустити рекламну платформу Netflix наприкінці 2022 року.
За даними компанії, підписку з підтримкою реклами нині мають 40 мільйонів щомісячних активних користувачів в усьому світі, порівняно з 5 мільйонами рік тому. А як пише The Verge, у квітні сервіс налічував 270 мільйонів підписників на всіх рівнях. У регіонах, де доступна реклама, понад 40% нових користувачів підписуються на рівень із підтримкою реклами.
Хоча в компанії й не сказали, у який спосіб доставлятимуть рекламу, але, ймовірно, вони відійдуть від стандартних оголошень, пише TechCrunch.