20 та 21 червня відбудеться організована Асоціацією IT Ukraine перша в Україні конференція для керівників та спеціалістів з PR та комунікацій, маркетологів, SMM-фахівців та медіа, що працюють у сфері IT – Ukrainian TechComms Days.

Зображення: Ukrainian TechComms Days

Захід збере сотні учасників у гібридному форматі (офлайн та онлайн) та понад 50 провідних експертів – представників високотехнологічних компаній та комунікаційних лідерів.

Два дні – Side Event та UTCD-конференція забезпечать численні можливості нетворкінгу із сотнями професіоналів та представників сфери, наповнять інсайтами та ідеями для успішного ведення комунікацій технологічного бізнесу. 

Також напередодні події пройдуть 4 безкоштовні вебінари на теми, які будуть цікаві PR-фахівцям.

29 травня відбудеться вже третій вебінар на тему: «Сучасні канали комунікацій: які канали слід додати в PR арсенал». Проведе вокршоп Юлія Петрик – фантастична та завжди очікувана спікерка, Tech PR-консультантка, співзасновниця Ukrainian PR Army та Tech PR School, авторка відомого Telegram-каналу pr_pub та, за нещодавнім оголошенням, членкиня журі Cannes Lions International Festival of Creativity 2024 від України. Участь безкоштовна, зареєструватися можна тут.

У межах програми TechComms Days, крім можливостей нетворкінгу, на учасників чекають:

На Side Event (20 червня)

  • корисні casestudy від провідних компаній;
  • «Інтервʼю навпаки» – поставимо питання редакторам спеціалізованих видань, cеред підтверджених редактори MC.today, Forbes Ukraine, СNN, DOU;
  • дискусійна панель на тему: «Нові реальності соцмереж і як до цього готуватися». 

У день конференції (21 червня)

Дискусійні панелі:

  • «Благодійність часів війни – стратегії та креатив успішних проєктів та фондів». Учасники: Анастасія Фролова, Softserve, VP, Country Manager Ukraine; Валерія Татарчук, засновниця й генеральна директорка БФ «Твоя опора» та Яр Бірзул, CEO&Co-Founder KOLO / Founder ARCHON.
  • «ТОП-виклики 2024 року в Tech-індустрії – комунікації та маркетинг». Cеред спікерів Валентин Гриценко, Chief Marketing Officer в Ajax Systems та Олена Ліснича, Performance Marketing Lead в EPAM Anywhere.
  • «AI в комунікаціях та маркетингу» розкриє Анна Булах, голова з етики та партнерств у Respeecher, Діана Хрущова, менеджерка напрямку AI в Міністерстві цифрової трансформації та Марія Лисиця, SMM & PR менеджерка OLX Україна та Центральна Азія.

Сasestudies та спічі, зокрема:

  1. «Побудова відносин із міжнародними медіа: як знайти win-win підхід?» представить Валерія Крутських, Jr. Partner та PR-директорка SLOVA Tech PR.
  2. Про «Креативність в тренді» розкаже Костя Шнайдер, Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine.
  3. «Як пояснити цінність IT-продукту за 5 секунд» розкриє Станіслав Шум, CEO Top Lead.

Програма події ще фіналізується. Втім, вже точно можна сказати, що UTCD 2024 є унікальною подією з акцентом на гострих питаннях індустрії та аналізі тенденцій та трендів.

Ексклюзивний вміст програми, натхненна спільнота, синергія стейкхолдерів ринку, найкращі практики від спеціалістів, зручний для всіх формат та платформа для якісного нетворкінгу.

Програма обох днів та реєстрація на подію за посиланням.

Ukrainian TechComms Days 2024 організовано IT Ukraine Association.

Партнери:
Bank partner – UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Automotive partner – Mercedes-Benz Ukraine.
Gold partner – Devlight
Silver partner – Top Lead

Partner – Конгресно-виставковий центр Parkovy
Charity Partner – благодійний фонд «Твоя опора»
General media partners – MC.today та Looqme
Cocktail partner – Jack Daniel’s
Fruit partner – Mandarinki
Juice partner – Galicia.