IT Ukraine Association запрошує на першу в Україні конференцію, присвячену PR та комунікаціям, маркетингу, SMM та медіа у сфері IT. Захід, що відбудеться вже наступного тижня, 20-21 червня, складається з Side Event (20 червня) та основної UTCD-конференції (21 червня).

Протягом цих двох днів ви матимете унікальну можливість долучитися до мережі професіоналів, обмінятися ідеями та отримати нові інсайти для успішного ведення комунікацій у технологічному бізнесі. 

Зображення: Ukrainian TechComms Days

В основний день конференції (21 червня) на вас чекає безліч дискусійних панелей, серед яких:

  • «Хто насправді просуває тех-бренд України?» — розкаже Ігор Полич, CEO, Devlight; Марина Дадінова, заступниця голови Brand Ukraine, керівниця програмного напряму.
  • «Топ-виклики 2024 року в тех-індустрії – комунікації та маркетинг» — Сергій Коноплицький, головний редактор SPEKA; Олена Ліснича, Performance Marketing Lead в EPAM Anywhere; Юлія Жулій, Head of PR, NovaPay.
  • «ШІ в комунікаціях та маркетингу» — висвітлить Стас Юрасов (модератор), CEO dev.ua; Анна Булах, голова з етики та партнерств у Respeecher; Діана Хрущова, менеджерка напряму AI в Міністерстві цифрової трансформації; Марія Лисиця, SMM&PR менеджерка OLX Україна та Центральна Азія; Владислав Ткачук, Marketing Director, GlobalLogic.

Та практичні кейс-стаді, зокрема:

  • «Креативність в тренді» — Костя Шнайдер, Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine.
  • «Побудова відносин із міжнародними медіа: як знайти win-win підхід?» — Валерія Круцьких, Jr. Partner та PR-директорка SLOVA Tech PR.
  • «Як пояснити цінність IT-продукту за 5 секунд. Інфографіка та візуалізація як інструмент комунікації та побудови довіри» — Станіслав Шум, засновник та CEO Top Lead.

У рамках Side Event (20 червня) відбудуться:

  • «Інтерв’ю навпаки», де ви зможете розпитати редакторів, які саме теми про ІТ-індустрію їх цікавлять, що треба вкладати в пітчинг і як побудувати довгострокові відносини із журналістами. Спікери: Марк Поллок, PR спеціаліст Intellias, Ася Гарбузова, Lead редакторка DOU, Валентина Дудко, Редакторка вертикалі «Стартапи» Forbes Ukraine, Вікторія Бутенко, Продюсерка CNN в Україні, Віра Ворон, Керівниця MC.today, ITC.ua, Highload та комунікаційної агенції Creators Communications.
  • «Мобільні застосунки та споживач: як стати брендом в телефоні кожного українця» — кейс-стаді від Ігоря Полича, CEO Devlight.
  • «Тренди й виклики соціальних мереж. Як убезпечити бізнес та себе?» — дискусійна панель з Оксаною Кононовою, CEO сервісу медіааналітики та моніторингу згадок у ЗМІ LOOQME, Максимом Саваневським, CEO PlusOne Social Impact, Оксаною Мороз, Засновницею волонтерської ініціативи «Як не стати овочем», Авторкою і ведучою радіо- / телепрограм з інфогігієни.
  • «Чи варто бізнесу йти в ТікТок?» — кейс-стаді від Маші Лаврової, TikTok-продюсерки в Kyiv Independent.

Детальна програма обох днів та квитки за посиланням

Приєднуйся до заходу, що стимулює трансформацію ринку IT-комунікацій в Україні! З нетерпінням чекаємо на зустріч вже наступного тижня!


Ukrainian TechComms Days 2024 організовано IТ Ukraine Association. Bank partner — UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Automotive partner – Mercedes-Benz Ukraine. Gold partner — Devlight. Silver partners — Epam Ukraine, iSpace, Logitech, Top Lead. Partners – Конгресно-виставковий центр «Parkovy», YouControl, YouScan. Charity partner — Благодійний фонд «Твоя опора».  Gift partner — Gifty. General media partners — MC.today та Looqme. Heath partner — Дніпролаб. Water partner — Трускавецька. Cocktail partner — Jack Daniel’s. Fruit partner — Mandarinki. Juice partner — Galicia. Ice Cream partner — Три Ведмеді.