Новий український єдиноріг: Creatio залучила $200 млн при оцінці в $1,2 млрд

Компанія Creatio, розробник no-code платформи для автоматизації бізнес-процесів та CRM, залучила $200 млн капіталу при оцінці $1,2 млрд. Про це AIN.UA повідомили в Horizon Capital, поточному інвесторі компанії.

Таким чином, Creatio стала шостим єдинорогом з українським корінням після GitLab, People.ai, Grammarly, Unstoppable Domains та airSlate. Засновницею та CEO Creatio є киянка Катерина Костерева, яка зараз мешкає та будує бізнес у Сполучених Штатах.

Піднятий раунд включає як первинний капітал, так і вторинні продажі. Міноритарний раунд фінансування очолили Sapphire Ventures за участю StepStone Group. Крім HC, до інвестування долучився й поточний інвестор Volition Capital.

Отримані кошти Creatio спрямує на посилення глобальної експансії компанії – зараз вона безпосередньо присутня у 25 країнах, включаючи великий R&D-центр у Києві. Головний офіс компанії розташований у Бостоні (США).

При цьому сторони угоди запевнили, що стратегія, візія та менеджмент компанії залишаються незмінними.

У офіційному повідомленні про угоду йдеться, що Creatio щороку демонструє стрімке 50-відсоткове зростання бізнесу, збільшуючи клієнтську базу та партнерську мережу завдяки розвитку продуктової частини та інвестицій у R&D.

У Creatio повідомили, що завдяки залученим коштам вони посилять три стратегічні напрями:

  1. Збільшення інвестицій у no-code та штучний інтелект. У планах – автоматизувати процеси та підвищувати продуктивність користувачів за допомогою ШІ. Також, щоб спростити процес створення застосунків, Creatio продовжить розвиток інструментів управління no-code розробкою, повідомили у компанії. Creatio також планує розширити свій портфель готових компонентів і шаблонів для різних індустрій – це допоможе організаціям ще швидше створювати застосунки.
  2. Розширення партнерської мережі. Зараз, за повідомленням компанії, вона має клієнтів у 100 країнах світу.
  3. Зростання команди. Компанія планує розширювати свою команду у всіх ключових напрямках (R&D, підтримка, маркетинг, продажі тощо).
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук