У Євросоюзі хочуть скасувати поріг у 150 євро, нижче якого товари можна ввозити без мита, щоб зупинити сплеск «неякісних товарів з Китаю». Про це пише Financial Times з посиланням на власні джерела, поінформовані з цього питання.

Заходи першочергово вплинуть на китайські онлайн-майданчики Temu, AliExpress, а також онлайн-магазин одягу та аксесуарів Shein.

За даними Єврокомісії, у 2023 році до ЄС було ввезено 2,3 млрд одиниць товарів дешевших за 150 євро.

Імпорт онлайн комерції цього року збільшився уже вдвічі порівняно з 2023 роком. У квітні 2024 на територію ЄС було ввезено понад 350 тисяч товарів. Раніше комісія вже пропонувала знизити поріг мита, однак тепер ці процеси можуть бути прискорені.

Кількість невідповідних товарів, до яких відносять косметику, іграшки, електроприлади та одяг, зросла більш ніж на 50% з 2022 по 2023 рік.

Ці маркетплейси популярні і в Україні. Наприклад, популярність маркетплейсу Temu різко зросла і у травні 2024 року 222,8 млн унікальних користувачів відвідали вебсайт Temu 544,1 млн разів. Маркетплейс перегнав за трафіком Etsy та наздоганяє AliExpress.

«Такої динаміки зростання не показав жоден маркетплейс у світі», — сказав CEO агентства інтернет-маркетингу Webpromo Юрій Копишинський.