Українські виробники маркують свою продукцію позначкою «Зроблено в Україні». За пів року від старту програми таке брендування отримало понад 26 млн товарних позицій, повідомляє Асоціація ритейлерів України.
Одними з перших до програми долучилися мережі «Аврора», «Епіцентр К», Eva, АТБ, Varus, Novus, «Сільпо», Auchan, «Коло», «Родинна ковбаска», «Фора» та інші.
«Ми завжди усвідомлювали, що зростання українських виробництв та економіки країни в цілому стане запорукою нашого успіху. У лютому 2024 року ми провели акцію “Ярмарок українських брендів”, що допомогло збільшити частку продажів українських товарів на 20%», — коментує заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» у сфері комунікацій Ірина Шинкаренко.
Продуктова мережа АТБ нагадує про виробників, кому Росія завдала непоправної шкоди. Наприклад, «Чумак» (Херсонщина) та «Артемсіль» (Донеччина).
«Це втрати для продуктового ринку. Тому підтримка виробників, які ще залишилися, досить важлива», — зазначає директор із комунікації АТБ Сергій Демченко.
У мережі мультимаркетів «Аврора» 46% товарів на полицях вироблені саме в Україні. У компанії переконані, що ця цифра далі зростатиме.
«За час участі компанії у проєкті понад 220 тис. клієнтів купили товарів українських виробників на суму понад 23,3 млн грн. Це свідчить про те, що споживачі активно долучаються до підтримки українських виробників», — говорить заступник комерційного директора «Аврора» по стратегії роботи з ключовими партнерами Максим Безрук.