Національний маркетплейс АЛЛО за 6 місяців поточного року втілив нові проєкти та оновлення. За цей час кількість партнерів-мерчантів АЛЛО Маркетплейс зросла на 17%, розширилися й категорії товарів, в яких партнери тепер можуть розміщувати свої товари – було додано алкоголь, зоотовари, побутову техніку та інші, також було впроваджено корисні сервіси для мерчантів та покупців.
Нові категорії товарів – зоотовари, одяг та алкогольні напої
За півроку виторг мерчантів збільшився на третину проти аналогічного періоду 2023 року. З січня по червень на 17% збільшилася їх кількість. Нові партнери частіше представляють імпортні чи товари власного виробництва у таких категоріях маркетплейсу, як «Дача, дім та сад», «Ремонт та обладнання», «Зоотовари», «Одяг, взуття, аксесуари». За результатами І та ІІ кварталів лідерами продажів стали пиво, вентилятори, самокати, джерела безперебійного живлення, зарядні станції, генератори та електротранспорт.
Крім того, маркетплейс АЛЛО почав розвивати нові категорії, раніше не доступних для мерчантів на allo.ua, зокрема зоотовари, одяг та алкогольні напої. Також було переглянуто категорії товарів, заборонених для реалізації партнерами, та зменшено їх кількість: зокрема, відкрито продаж побутової техніки, телевізорів, вітамінів та біологічно активних добавок (БАД). Наразі щомісяця модерацію проходять 700 тис. товарів мерчантів.
Нові корисні сервіси – підказки у кабінеті та графік обробки замовлень
З початку року маркетплейс АЛЛО запровадив для мерчантів та покупців низку корисних сервісів.
- Підказки в кабінеті мерчанта, які стосуються імпорту карток товарів в розділі «Товари та прайси». Мерчанти бачитимуть чіткі підказки щодо своїх подальших дій: який формат файлу завантажити, де додати посилання тощо. Хоча робота в кабінеті мерчанта інтуїтивно зрозуміла та проста, підказки допоможуть зорієнтуватися новим партнерам.
- Інформацію про нові замовлення товарів на маркетплейсі АЛЛО партнер відтепер може отримувати через SMS чи у месенджері Viber.
- Умови підключення оплати карткою стали вигіднішими для мерчантів, зокрема, спрощено процес підключення торгового еквайрингу. Оплата карткою підвищує довіру покупців, адже на маркетплейсі впроваджено безпечну оплату банківською карткою.
- Графік обробки замовлень дасть змогу всім покупцям знати точні умови обробки онлайн-замовлень, включно з орієнтовним часом доставки. Цю інформацію мерчант додає в особистому кабінеті, і вона відображатиметься на картці товару для покупців.
Впродовж другого півріччя також буде реалізовано низку інших важливих сервісів, зокрема чат для комунікації між покупцем та мерчантом, відображення вартості доставки на картці товару, запровадження оплати частинами при купівлі товарів мерчантів.
На маркетплейсі АЛЛО тисячі підприємців з усієї України продають як імпортні, так і товари власного виробництва у майже п’яти тисячах товарних категорій, залучаючи нову лояльну аудиторію та розвиваючи власний бізнес.
Реєстрація для нових мерчантів за посиланням. Консультацію можна отримати у зручний спосіб: на гарячу лінію (0-800) 200-900, через електронну пошту чи за допомогою онлайн-чату на сайті АЛЛО.
АЛЛО – національний маркетплейс з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту, або в магазини у понад 100 містах України.