Частка власних торгових марок (ВТМ) бренду EVA у загальних продажах компанії за 6 місяців 2024 року склала 36,24% у натуральному вимірі, повідомили у компанії AIN.Business.
Портфель власних торгових марок компанії складає 65 одиниць — з початку 2024 року його розширили на корейську косметику, сухі шампуні, товари для дому та медичного призначення.



Зараз мережа компанії налічує 1064 точок у понад 340 містах. У I півріччі 2024 року мережа EVA відкрила 28 нових торгових точок, ще 30 планують відкрити до кінця року.
«Логістичний напрям збільшив частку доставки інтернет-замовлень на точки видачі власним транспортом до 51%. Також EVA продовжує розвивати власну кур’єрську доставку, яка нині працює в Києві, Львові та Дніпрі», — йдеться у повідомленні компанії.