Соціальна платформа Ілона Маска X, раніше відома як Twitter, подала позов проти групи рекламодавців, звинувачуючи їх у масовому бойкоті. Компанія стверджує, що в результаті втратила мільярди доларів рекламних доходів.
- Серед відповідачів фігурують такі гіганти ринку, як Unilever, Mars, CVS Health і Orsted.
- У позові стверджується, що ці компанії, діючи через ініціативу Global Alliance for Responsible Media, свідомо обмежили рекламні витрати на платформі. За оцінками X, сума втрачених доходів сягає мільярдів доларів.
- Юристи X переконують, що такі дії є порушенням антимонопольного законодавства США. Вони вказують на те, що рекламодавці діяли проти власних економічних інтересів, об'єднавшись у змову з метою тиску на платформу.
Гендиректорка X Лінда Якаріно стверджує, що компанія отримала докази, які свідчать про те, що рекламодавці діяли заздалегідь сплановано, щоб підірвати репутацію платформи та змусити Маска змінити свою політику.
Світова федерація рекламодавців та компанії, які фігурують у позові, поки що не коментували ситуацію.
Сам Маск назвав цей крок «війною», зазначивши, що після двох років спроб домовитися мирним шляхом, він не отримав нічого окрім «порожніх слів».