Аналітичний центр LG AI Research презентував оновлену модель штучного інтелекту Exaone 3.0. На відміну від попередніх версій, вона має відкритий код і більшу кількість параметрів — 7,8 мільярда, йдеться у блозі дослідників компанії.
Вперше LG показав світові свою власну ШІ-модель у 2021 році. Її третя версія Exaone 3.0 має менший час обробки висновків на 56%, а вартість використання зменшилась на 72% порівняно з другою версією.
Окрім цього, розробники кажуть про зниження витрат до 6% від початкової вартості Exaone 1.0. Це означає, що нова модель не лише працює швидше, а є набагато доступнішою для використання. Також вона має відкритий код.
«Ми сподіваємося, що ця модель допоможе дослідникам ШІ в Кореї та за кордоном проводити більш змістовні дослідження та сприятиме розвитку екосистеми ШІ», — йдеться в блозі.
По середині між вартістю та продуктивністю
Exaone — це двомовна модель, орієнтована як на англійську, так і на корейську мови. Дослідники використовували загальнодоступні набори даних і власні еталони, щоб оцінити її та порівняти з іншими ШІ-моделями, які підтримують ці мови та схожі за розміром.
На графіці LG видно, що тестування Exaone 3.0 показує хороші результати. За словами розробників, їхня модель посіла перше місце в реальних сценаріях використання в англійській мові.
«Щоб підтвердити англійську продуктивність моделі 7.8B, ми вибрали чотири ключові бенчмарки, як у Chatbot Arena, і оцінили модель на предметах з високим рівнем використання людиною. Результати показали, що Exaone 3.0 посіла перше місце в більшості бенчмарків, отримавши найвищий середній бал», — кажуть розробники.
Також у блозі йдеться, що ШІ-модель LG посіла перше місце за середніми балами за математику та кодування, та досягла високих результатів у міркуванні.
Високі результати модель демонструє і корейською мовою.
У LG AI Research попереджають, що хоча ця модель етичніша за попередні, вона все одно може видавати дискримінаційні відповіді. За цим посиланням можна почитати більше про цю модель та спробувати її.
LG AI Research — це аналітичний ШІ-центр південнокорейської компанії LG, який створили у 2020 році в рамках стратегії цифрової трансформації. Саме цей центр займається дослідженням і розробкою штучного інтелекту для клієнтів.