Компанія Meta незабаром повідомить, що уклала угоди з низкою голлівудських зірок на надання свого голосу для чатботу зі штучним інтелектом. Про це Reuters повідомило джерело, знайоме з планами компанії.

Нова аудіофункція дозволить користувачам вибрати голос для цифрового асистента Meta AI із п'яти варіантів, серед яких Аквафіна, Джон Сіна, Джуді Денч, Кіган-Майкл Кі та Крістен Белл, а також кілька загальних варіантів голосів.

Meta планує оголосити про ці аудіоможливості на щорічній конференції Connect, яка стартує завтра, 25 вересня.

Голосові можливості знаменитостей почнуть запускати вже цього тижня у США та інших англомовних ринках у всій родині застосунків Meta, до яких входять Facebook, Instagram і WhatsApp.

Очікується, що Meta також представить першу версію своїх окулярів доповненої реальності та обговорить подальший план розвитку інших апаратних пристроїв, таких як смартокуляри Ray-Ban Meta, які минулого року стали першим продуктом компанії, що містив аудіоверсію чатботу Meta AI.

Минулого тижня генеральний директор Meta Марк Цукерберг опублікував в Instagram рекламне відео за участю Джона Сіни, в якому показано, як вони виконують трюки, одягнувши окуляри Ray-Ban Meta.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений Mark Zuckerberg (@zuck)

 

Meta активно розвиває продукти на базі генеративного штучного інтелекту для мільярдів своїх користувачів, змагаючись з OpenAI за лідерство в цій технології. Одним із напрямків розвитку є вдосконалення чатботу та інтеграція його в застосунки компанії.

У травні OpenAI представила подібну аудіофункцію для свого чатботу, але зіткнулася з проблемами, після того як акторка Скарлетт Йоханссон звинуватила компанію у використанні схожого на її голос, хоча вона відмовилася від участі в проєкті.

Зараз чатбот Meta здатен вести текстові розмови та генерувати зображення у відповідь на запити користувачів. Минулого року компанія експериментувала із залученням зірок до проєкту, запустивши текстові «персонажні» версії чатботу, натхненими знаменитостями, як-от Періс Гілтон і Снуп Догг, але цей проєкт не здобув широкої популярності.

Meta відтоді змістила фокус на продукт AI Studio, який дозволяє творцям контенту на своїх платформах створювати чатботи своїх власних персонажів.