Мережа супермаркетів «Сільпо» запустила власну мобільну гру про котика Самур-Мурая, повідомляє пресслужба компанії.
Гра інтегрована в програму лояльності, тому гравці можуть накопичувати додаткову вигоду. Наприклад, зароблені під час гри «суші-бали» можна обмінювати на знижки на 30% вартості солодощів власного виробництва або на 200 грн на доставку.
Гра передбачає три виміри:
- Головоломка — пошук талісманів через систему рівнів і локацій;
- Джампер — що вище піднімається гравець, то більше балів отримує;
- Тамагочі — годувати та вибирати одяг для Самур-Мурая за купівлю певних товарів у «Сільпо».
«Самур-Мурай — це не просто наша відповідь на тренд гейміфікації. Ми прагнули створити щось особливе, що подарує нашим гостям нові враження. Ця гра виходить за межі звичайної програми лояльності чи персоналізованих пропозицій. Вона про те, як перетворити щоденний шопінг на захопливу пригоду, наповнену радістю та несподіванками», — ділиться Марина Бриль, маркетинг-директорка e-comm «Сільпо» & LOKO.
Гра доступна у оновленій версії додатку «Сільпо».
Читайте також: «Нова пошта» запускає новий мобільний застосунок