EdTech Ukraine запустили EdTech Ukraine Association для підтримки інновацій в освіті та міжнародної співпраці. До неї вже приєдналися GIOS, Sigma Software University, Optima School і Kooperativ. Асоціація надає українським компаніям нові можливості співпраці з європейськими партнерами та доступ до найкращих освітніх практик.

EdTech Ukraine Association має на меті сприяти інтеграції українських компаній у європейський ринок, надаючи доступ до інвестицій і технологічних рішень. Як член European EdTech Alliance нова Асоціація підтримуватиме просування українських освітніх продуктів на міжнародній арені.

Серед засновників Асоціації: Наталія Лимонова (GIOS), Юрій Балкін (Optima), Христина Серьожечкіна (Kooperativ Growth Studio)та Есбен Трієр (Neddi).

«Як взагалі народилася ця ідея, створити edtech асоціацію? Майже кожен із нас з EdTech-сектору, але одного потужного голосу який може спілкуватися з міжнародною спільнотою не було. А ми зараз стали членами офіційної європейського EdTech-альянсу, куди входить 28 країн разом із нами, й тепер ми є повноцінними членами Альянсу. Тепер можемо обмінюватися практиками, робити спільні проєкти, рухати український EdTech у світ. Тим паче, що ми бачили, що наші EdTech-компанії є конкурентними з тими, які є у світі», — вважає Наталія Лимонова.

Основні задачі Асоціації:

  • Розвиток і нетворкінг
  • Інтеграція в європейську систему EdTech
  • Грантові та інвестиційні ресурси
  • Адвокація та лобіювання

Наразі до EdTech Ukraine Association долучилося 15 EdTech-компаній та стартапів, у планах — сто. Умови членства комунікують окремо з кожним запитом. «Бо все залежить від того, чи це велика, чи маленька компанія; чи це організація, у якій тисячі співробітників, чи це маленький стартап із трьома людьми, який тільки починає», — пояснює Наталія.

Стандартний річний внесок для членства — 40 тисяч гривень. Однак існують окремі умови для держінституцій, НГО та маленькиз компаній — 10 тисяч гривень.

Оновлення від 12:14 18 жовтня: редакція вилучила інформацію, що містилась в попередній версії тексту, яка не відповідала дійсності щодо згаданої асоціації.