Соціологічна група «Рейтинг» представила результати дослідження, яке, зокрема, стосувалося й того, звідки українці отримують новини та як оцінюють достовірність різних джерел інформації. Найпопулярнішим джерелом інформації для українців став Telegram — його використовують 47% респондентів.
- Далі за популярністю йдуть YouTube (26%) і «Єдиний марафон новин» (21%).
- Серед популярних джерел інформації українці називають розповіді очевидців подій чи знайомих та офіційні державні джерела (обидва — по 19%).
- Інші джерела інформації включають телевізійні канали, які не є частиною «Єдиного марафону новин» (16%), українські онлайн-медіа (15%) та міжнародні ЗМІ (14%).
- Водночас 53% респондентів назвали соцмережі основним джерелом дезінформації. Месенджери, зокрема і Telegram, вважають джерелом дезінформації 35% опитаних, а телебачення — 32%.
- Загалом 89% українців сприймають проблему дезінформації як серйозну, з яких 56% — як дуже серйозну, а 33% — радше серйозну.
- Лише 10% не вважають проблему дезінформації та фейків серйозною.