Effie Awards Ukraine 2024 оголосила переможців серед найефективніших кампаній у сфері маркетингових комунікацій в Україні.
Цього року на премії було вручено 17 золотих, 20 срібних і 33 бронзові нагороди. Про це свідчать результати, опубліковані на сайті премії.
Гран-прі отримав проєкт «найбільший збір країни для посилення ППО». Проєкт, відомий як «Запакуй небо – прокачай ППО», створило агентство BetterSvit для компанії «Нова пошта» та благодійного фонду «Повернись живим».
«Нова пошта перетворила свої сервіси на великий майданчик для збору. Коробки, конверти, пакети, поштомати, мобільний застосунок слугували способами відправки донатів і медіа каналами одночасно. 22 власних та зовнішніх медіа були задіяні в комплексній комунікації», — йдеться на сайті премії.
Золото у різних категоріях отримали кампанії:
- «Продукт якого не повинно існувати — Мед мінних полів» від Saatchi&Saatchi Ukraine;
- «Коробки — будинки» Нової пошти від BetterSvit;
- «Родина для кожної дитини» від Postmen;
- «Краще життя для тварин за будь-яких часів» від McCann Kyiv;
- «I`m fine :)» на Burning Man 2024 у США від ГО «Український свідок». Подібна інсталяція з'явилася у Києві, на Подолі. Артоб'єкт об'єднує артефакти війни, зокрема пошкоджене телекомунікаційне обладнання;
- «Ялинка з полоненими» від Banda Agency понад 70 млн переглядів;
- «Як зробити профтехи модними?» від HyperNormal (post)creative agency;
- «АЗОВ х WORK.UA» від Banda Agency;
- «Як Наколядувати Мільйон на Дрони» від Postmen;
- «ДТЕК x УСИК. Битва за світло» від Banda Agency;
- Перейменування «Галичини» від Bickerstaff.745;
- «Гратися і не боятися» від Postmen.
Серед 20 срібних переможців кампанії «Донатний виклик» від Bolt — завдяки якому компанія зібрала понад 2 млн грн для фонду «Повернись живим» та збільшила кількість поїздок з та на вокзал.
Крім того срібло отримала «Своя сорочка» для бренду Etnodim від креативної агенції Drama Queen.
Фото: Drama Queen для AIN
Рекламна кампанія від креативної агенції Drama Queen досліджує регіональні особливості Південно-Східних регіонів України: Наддніпрянщини, Приазов’я, Причорномор’я та Буджака (Південна Бессарабія).
«Один з важливих фільтрів, яким ми керуємось, коли створюємо рекламні ролики — любов до людини, з якою ведемо діалог. Правильні сенси та цінності — це класно, але коли ми забуваємо про любов, людина не відчуває, що це про неї», — розповідають Анна Гончарова та Олександр Хмиров, засновники Drama Queen.
Усього в конкурсній програмі премії цьогоріч було представлено 87 категорій: 35 індустріальних і 52 спеціальних.
До складу журі премії увійшло понад 260 фахівців з рекламно-комунікаційної індустрії. Відбір відбувався у три етапи.
Читайте також: Дія.Освіта взяла бронзу на Effie Award за кампанію з кібергігієни