Одна з найбільших IT-компаній в Україні Luxoft Ukraine відмовилась від функції employer branding і скоротила частину команди. Ця функція зникла з 1 грудня, пише dev.ua.

  • Команда employer brandin відповідала за внутрішні й зовнішні комунікації, соціальні мережі, івенти, csr-локації, програми лояльності тощо.
  • Піар-менеджерка компанії направила журналістів за коментарями напряму до керівниці Luxoft Ukraine Олени Самборської, адже employer branding в компанії «закінчує своє існування» і наразі «немає відповідальної за зовнішні комунікації людини».
  • Ще два джерела видання теж підтвердили, що материнська компанія скоротила цю функцію Employer branding і більшість працівників з цього напрямку.

«Це глобальний підхід, і повʼязаний він з баченням материнської компанії — DXC. Наразі деякі з обовʼязків було передано HR команді, решта, як, наприклад, зовнішні комунікації, залишилися на розгляді [компанії — ред.]», — сказало джерело.

AIN.UA відправив запит на коментарі до Luxoft Ukraine і чекає відповіді. Ми повідомимо, коли будемо знати деталі та подробиці.