«Біосфера» прагне досягти оцінки $1 млрд, зокрема шляхом тривалої міжнародної експансії. Про це розповів засновник і CEO корпорації Андрій Здесенко в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна».
«Якщо ми займатимемо хорошу частку ринку, то якраз завдяки Європі та іншим країнам ми можемо цього досягти (оцінки в $1 млрд), з огляду на те, що в галузі мультиплікатор на EBITDA не менше ніж 10», — сказав Здесенко.
Також «Біосфера» допускає вихід на біржу через п’ять-сім років, зокрема для подальшої експансії. «Виходити з розміром $200 млн — це ще зарано», зазначив засновник.
- Серед іншого — в інтерв’ю розповідалося, що корпорація в цьому році змогла відновити оборот, що впав через війну, до $175 млн.
- Це сталося, зокрема, завдяки швидкому розширенню на європейському ринку. До повномасштабної війни оборот був під $300 млн, однак потім падав до $120 млн.
- Експорт також поступово відновлюється, проте зараз його частка становить 20 %, що також поки що менше довоєнного показника.
- Щодо перешкод у розвитку, Здесенко наголосив на обмеженнях у фінансуванні міжнародної експансії, зокрема й через обмеження Національного банку України на транскордонні інвестиції.
«Біосфера» відома виробництвом товарів для дому, в Україні працює понад 25 років. У продуктовому портфелі — понад тисяча найменувань під 16 власними торговими марками, зокерма «Фрекен БОК», Smile, Superfresh тощо.
Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами у Дніпропетровській, Київській і Хмельницькій областях. Спільно з французькою Groupe Lemoine «Біосфера» також володіє заводом в Естонії.