Більшість із нас може пригадати часи, коли важливі моменти мали вміститися в 24 або 36 кадрів плівкової камери. Якщо якась зі світлин виявлялась затемненою, то її вже не можна було освітлити фільтром. Якщо половину фотографії затуляв чийсь палець, то такою вона і лишались назавжди – і від цього була ще ціннішою. У своєму новому проєкті Real Not Perfect за допомогою плівкових камер компанія Intellias вирішила показати справжніх людей, які створюють сучасні технології.
Справжня, неідеальна кампанія
Спочатку – трохи контексту. Intellias працює на ІТ ринку понад двадцять років. Компанія давно співпрацює з глобальними клієнтами, а з 2019 року і сама почала відкривати центри розробки за кордоном, маючи на сьогодні представництва в 14 країнах світу. Але попри зростання і глобалізацію, Intellias зберігає людяну культуру.
Real Not Perfect – це про звичайних людей, не завжди схожих на свої бездоганні фото в LinkedIn, які при цьому працюють над дивовижними цифровими технологіями. Ідея використати плівкові камери, щоб розкрити цю концепцію, виникла на одному з перших обговорень, але на неї спочатку не звернули уваги. Після декількох креативних сесій і десятка інших ідей про неї згадали знову – і зрозуміли, що це саме те, що треба. Команда вирішила розіслати 70 плівкових камер колегам в різних країнах і попросити їх зафільмувати справжніх себе: своє життя, роботу, хобі, улюблені страви чи місця.
Цілі та виклики
Однією з основних цілей кампанії було збільшення впізнаваності Intellias на глобальних локаціях. В умовах сучасного ринку, з його економічною нестабільністю та високою конкурентністю, досягти цього можна завдяки яскравому креативу, який приверне увагу аудиторії, не вимагаючи при цьому великих бюджетів.
Колеги як креатори
Вже за перший день після оголошення старту кампанії, потенційних учасників було більше, ніж наявних камер. Колеги оцінили ідею і щиро бажали стати частиною проєкту. Команда обрала якомога різноманітнішу групу – інженерів з Індії і рекрутерів з Польщі, маркетологів з Португалії і проджект-менеджерів з Хорватії, джунів, сіньорів, людей з різних континентів і різних спеціальностей. В результаті отримали унікальну спільноту всередині компанії, яку об’єднувала любов до фотографії і яка продовжувала обмінюватися світлинами і порадами ще довго після закінчення проєкту. А ще – майже 2000 фотографій, які перевершили всі очікування.
Відео, яке хочеться додивитись до кінця
Разом із креативною агенцією Beans команда Intellias відсортувала та обрала найяскравіші фотографії, які лягли в основу рекламного відео. Ролик вийшов понад хвилину довжиною, але, попри це, глядачі в середньому подивилися 93% відео, тобто, майже до кінця.
«Гадаю, цьому посприяло багато факторів. Емоційність і щирість відео, класно підібрані зображення, музика, яка попала в настрій, цікавий сторілайн. Ми використовували інсайти від наших колег, щоб створити історії про справжність. І, напевне, кожен впізнав в них себе – саме тому людям це так зайшло», – каже Анна.
Все навколо – real, not perfect
Відео про справжніх, неідеальних людей стало головним компонентом кампанії, але далеко не єдиним. Прояви real not perfect з’явилися всюди. Замість корпоративних студійних фото на сайті – життєві світлини колег з плівкових камер. Замість професійних портретів в робочому Teams – неідеальні селфі. В офісах – постери з мемами, які створили на основі фотографій. Навіть бекграунди для командних дзвінків – з короткими фразами з кампанії.
Щирий інфлюенсер
Для просування кампанії, команда Intellias вирішила спробувати дещо нестандартний для себе підхід – інфлюенс-маркетинг. Ідея про справжність потребувала такого ж справжнього, неідеального блогера. Ним став харків’янин Влад Хільченко, який веде блог «Однією правою» в інстаграм. Після серйозної ДТП Влад втратив ліву руку, але це не завадило йому стати тревел-блогером, подорожувати, займатися спортом та розповідати про своє життя чесно і без прикрас.
До кампанії також долучилися ІТ Асоціація та Радіо Сковорода, а ще спільноти з інших країн, як-от Teamlyzer та Ladies that UX з Португалії. І звісно, амбасадорами кампанії стали спеціалісти Intellias, які ділилися своїми фотографіями, зробили десятки репостів і розповіли, що для них означає бути real not perfect.
Мерч: «У нас солд-аут»
Ще одним проявом кампанії була лімітована колекція мерчу. Звісно, він теж мав відображати головну ідею. Тож команда обрала прозорі поясні сумки та стильні дощовики, які символізували відкритість і чесність, а також гранжові, потерті худі й футболки, які показували, що краса — в автентичності, а не бездоганності.
«Ми завжди намагаємося робити якісний мерч. Але ця колекція мала неймовірний успіх. Вже за два тижні нам написали колеги, які займаються корпоративною крамничкою, і сказали: “у нас солд-аут”. Такого раніше ніколи не було», — розповідає Анна.
Ключові цифри і відгуки
Кампанія Real Not Perfect стала однією з найуспішніших за останній час. Відео зібрало 4 мільйони переглядів на YouTube і в соціальних мережах, отримало майже 6 мільйонів взаємодій.
-
кількість нових підписників в інстаграмі зросла вдвічі за період кампанії, а рівень залученості аудиторії виріс з 3,6% до 16%;
-
19% працівників, які долучилися до команд під час просування кампанії, дізналися про Intellias з медіа і реклами. Раніше вони переважно дізнавалися про компанію від рекрутерів;
-
на 12% зросла частка нових працівників, які обрали Intellias через його репутацію. Це була одна з цілей кампанії – показати компанію зсередини та підсвітити культуру людяності, яку ми створюємо в наших офісах.
Відео про створення кампанії Real Not Perfect можна подивитися тут.