Більшість із нас може пригадати часи, коли важливі моменти мали вміститися в 24 або 36 кадрів плівкової камери. Якщо якась зі світлин виявлялась затемненою, то її вже не можна було освітлити фільтром. Якщо половину фотографії затуляв чийсь палець, то такою вона і лишались назавжди – і від цього була ще ціннішою. У своєму новому проєкті Real Not Perfect за допомогою плівкових камер компанія Intellias вирішила показати справжніх людей, які створюють сучасні технології.

«Ми звикли бачити професійні портрети в LinkedIn, бездоганні світлини в Instagram чи стокові постановочні фото з офісів корпорацій. Але це не є реальність, плівка показує справжніх нас. Ми втомлюємося, дратуємося, їмо локшину швидкого приготування за вимкненою камерою ноутбука. І при цьому робимо круті речі. Можливо, хтось вигадав оновлення для вашого мобільного банкінгу, поки чистив зуби. А хтось пітчив ідею нової апки, поки їхній тодлер розносив сусідню кімнату. Технології, якими ми користуємося щодня, створюють справжні люди»

Анна Лебедєва Talent Marketing Director в Intellias.

 

Колектив Intellias плівкове фото

Справжня, неідеальна кампанія 

Спочатку – трохи контексту. Intellias працює на ІТ ринку понад двадцять років. Компанія давно співпрацює з глобальними клієнтами, а з 2019 року і сама почала відкривати центри розробки за кордоном, маючи на сьогодні представництва в 14 країнах світу. Але попри зростання і глобалізацію, Intellias зберігає людяну культуру.

«Коли ми говоримо про культуру Intellias, ми говоримо про людяність. Про повагу, довіру та партнерство. Таку атмосферу ми створюємо в наших офісах від моменту заснування. У часи змін – коли компанія зростає, а ринок переживає період турбулентності – нашим стратегічним завданням є збереження цієї культури. Адже саме культура і цінності є тим, що об’єднує людей і вирізняє компанію поміж інших»

Роман Гапачило VP of Talent Marketing в Intellias.

 

Real Not Perfect – це про звичайних людей, не завжди схожих на свої бездоганні фото в LinkedIn, які при цьому працюють над дивовижними цифровими технологіями. Ідея використати плівкові камери, щоб розкрити цю концепцію, виникла на одному з перших обговорень, але на неї спочатку не звернули уваги. Після декількох креативних сесій і десятка інших ідей про неї згадали знову – і зрозуміли, що це саме те, що треба. Команда вирішила розіслати 70 плівкових камер колегам в різних країнах і попросити їх зафільмувати справжніх себе: своє життя, роботу, хобі, улюблені страви чи місця.

«Люди для нас – найголовніше. Тож в кампанії Real Not Perfect ми хотіли показати саме людей, живих і справжніх. А ще – бути сміливішими. Коли за два десятиліття здобуваєш ідеальну репутацію на ринку, можеш дозволити собі час від часу трохи “послабляти краватку”. Так з’явилась концепція Real Not Perfect»

Анна Лебедєва Talent Marketing Director в Intellias.

 

Альберт, частина команди Intellias

Алла Денисюк, Intellias

Ігор, частина команди Intellias

Цілі та виклики 

Однією з основних цілей кампанії було збільшення впізнаваності Intellias на глобальних локаціях. В умовах сучасного ринку, з його економічною нестабільністю та високою конкурентністю, досягти цього можна завдяки яскравому креативу, який приверне увагу аудиторії, не вимагаючи при цьому великих бюджетів.  

«Ми вирішили зробити ставку на user-generated контент, а точніше – на контент, згенерований нашими колегами, розуміючи при цьому всі пов’язані з цим ризики. Коли ти не контролюєш процес створення контенту і повністю покладаєшся на інших людей, які не обов’язково розуміють твоє бачення, результат може бути як чудовим, так і провальним. Що як ніхто не захоче брати участь? Що як фотографії вийдуть нецікавими? Але наша кампанія про справжність, тому ми обрали такий шлях»

Анна Лебедєва Talent Marketing Director в Intellias.

 

Плівкове фото, Intellias

Колеги як креатори 

Вже за перший день після оголошення старту кампанії, потенційних учасників було більше, ніж наявних камер. Колеги оцінили ідею і щиро бажали стати частиною проєкту. Команда обрала якомога різноманітнішу групу – інженерів з Індії і рекрутерів з Польщі, маркетологів з Португалії і проджект-менеджерів з Хорватії, джунів, сіньорів, людей з різних континентів і різних спеціальностей. В результаті отримали унікальну спільноту всередині компанії, яку об’єднувала любов до фотографії і яка продовжувала обмінюватися світлинами і порадами ще довго після закінчення проєкту. А ще – майже 2000 фотографій, які перевершили всі очікування. 

«Це було фантастично! Люди показали нам справжніх себе. Було багато емоційних фотографій – як хтось радіє, сумує, святкує, злиться. Люди показали, що таке гнучкий стиль роботи – ми отримали фото колег з ноутбуками у саду, винному погребі, на надувному рожевому фламінго. І звісно, назбирали окрему теку зі смішними фотографіями котів і собак»

Анна Лебедєва, Talent Marketing Director в Intellias.

 

Плівкові фото Intellias

Плівкові фото Intellias

 

Кіт, плівкове фото Intellias

Відео, яке хочеться додивитись до кінця 

Разом із креативною агенцією Beans команда Intellias відсортувала та обрала найяскравіші фотографії, які лягли в основу рекламного відео. Ролик вийшов понад хвилину довжиною, але, попри це, глядачі в середньому подивилися 93% відео, тобто, майже до кінця.

«Гадаю, цьому посприяло багато факторів. Емоційність і щирість відео, класно підібрані зображення, музика, яка попала в настрій, цікавий сторілайн. Ми використовували інсайти від наших колег, щоб створити історії про справжність. І, напевне, кожен впізнав в них себе – саме тому людям це так зайшло», – каже Анна.

 

 

Все навколо – real, not perfect 

Відео про справжніх, неідеальних людей стало головним компонентом кампанії, але далеко не єдиним. Прояви real not perfect з’явилися всюди. Замість корпоративних студійних фото на сайті – життєві світлини колег з плівкових камер. Замість професійних портретів в робочому Teams – неідеальні селфі. В офісах – постери з мемами, які створили на основі фотографій. Навіть бекграунди для командних дзвінків – з короткими фразами з кампанії. 

«Маркетингова кампанія – це цілісний продукт. Важливо вигадати сильну, але просту ідею, втілити її в усіх можливих проявах, вибудувати шлях користувачів, провести комплексну комунікацію та донести свій меседж до аудиторії. А ще, ідея хороша тоді, коли вона починає жити своїм життям. Люди в наших командах почали використовувати фразу «real not perfect» в розмовах, тож ми зрозуміли, що кампанія справді мала ефект»

Анна Лебедєва, Talent Marketing Director в Intellias.

 

Меми із командою Intellias

Меми Intellias

Щирий інфлюенсер 

Для просування кампанії, команда Intellias вирішила спробувати дещо нестандартний для себе підхід – інфлюенс-маркетинг. Ідея про справжність потребувала такого ж справжнього, неідеального блогера. Ним став харків’янин Влад Хільченко, який веде блог «Однією правою» в інстаграм. Після серйозної ДТП Влад втратив ліву руку, але це не завадило йому стати тревел-блогером, подорожувати, займатися спортом та розповідати про своє життя чесно і без прикрас.  

«Влад – ідеальний партнер для нашої кампанії. Він не боїться бути собою і показувати справжнього себе. Ми запропонували йому познімати на нашу плівкову камеру і, на щастя, він погодився. Вийшло автентично, небанально і дуже тепло».

Анна Лебедєва Talent Marketing Director в Intellias

До кампанії також долучилися ІТ Асоціація та Радіо Сковорода, а ще спільноти з інших країн, як-от Teamlyzer та Ladies that UX з Португалії. І звісно, амбасадорами кампанії стали спеціалісти Intellias, які ділилися своїми фотографіями, зробили десятки репостів і розповіли, що для них означає бути real not perfect. 

Мерч: «У нас солд-аут» 

Ще одним проявом кампанії була лімітована колекція мерчу. Звісно, він теж мав відображати головну ідею. Тож команда обрала прозорі поясні сумки та стильні дощовики, які символізували відкритість і чесність, а також гранжові, потерті худі й футболки, які показували, що краса — в автентичності, а не бездоганності.  

«Ми завжди намагаємося робити якісний мерч. Але ця колекція мала неймовірний успіх. Вже за два тижні нам написали колеги, які займаються корпоративною крамничкою, і сказали: “у нас солд-аут”. Такого раніше ніколи не було», — розповідає Анна. 

Худі, мерч Intellias

Футболка, мерч Intellias

Мерч Intellias

Ключові цифри і відгуки 

Кампанія Real Not Perfect стала однією з найуспішніших за останній час. Відео зібрало 4 мільйони переглядів на YouTube і в соціальних мережах, отримало майже 6 мільйонів взаємодій.  

  • кількість нових підписників в інстаграмі зросла вдвічі за період кампанії, а рівень залученості аудиторії виріс з 3,6% до 16%;

  • 19% працівників, які долучилися до команд під час просування кампанії, дізналися про Intellias з медіа і реклами. Раніше вони переважно дізнавалися про компанію від рекрутерів;

  • на 12% зросла частка нових працівників, які обрали Intellias через його репутацію. Це була одна з цілей кампанії – показати компанію зсередини та підсвітити культуру людяності, яку ми створюємо в наших офісах. 

«Я дуже вірю в автентичність і справжність людей. Ці недосконалості, які є в кожного, роблять нас унікальними, талановитими спеціалістами. Ми показали справжній і сміливий Intellias. Результати кампанії вражають, але мені також дуже приємно бачити відгуки в чатах і особистих повідомленнях, де люди кажуть, як їм сподобалась наша ідея. Наші колеги навіть почали самі робити меми зі своїх фото. В цій кампанії ми були щирими, а щирість завжди знаходить відгук в інших»

Анна Лебедєва Talent Marketing Director в Intellias.


Відео про створення кампанії Real Not Perfect можна подивитися тут.