Уряд ухвалив постанову, яка дозволяє додати в «Дію» нову послугу — тепер через застосунок можна буде повідомити про поганий зв’язок. Про це пише очільник Мінцифри Михайло Федоров.
Поскаржитись регуляторам можна, якщо не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення. Зробити це можна буде навіть офлайн, проте саме повідомлення надійде, коли з’явиться інтернет.
Повідомляння отримуватиме НКЕК — національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку.
Далі НКЕК разом з операторами зможе проаналізувати ситуацію та вирівняти зв’язок там, де з ним є проблеми. Нову послугу запустять найближчим часом.