Компанія МХП отримала дозвіл від Антимонопольного комітету України придбати 100% корпоративних прав у ТОВ «Український мʼясний хутір».

Таким чином, повідомляє AIN пресслужба компанії, одразу після відновлення доступу до державних реєстрів відбудеться закриття угоди, а МХП стане власником 100% ТОВ «Український мʼясний хутір».

«Український Мʼясний Хутір» виготовляє продукцію під брендами «Мʼясний хутір» та Parowki. Угода не стосується компанії ТОВ «ДМИТРУК-ФУДЗ», яка виготовляє снеки «Дмитрук» (KABANOSY) та «Чікенззз». 

Дмитро Зозуля, заступник СЕО МХП з М&A:

«Український Мʼясний Хутір» має успішно напрацьовані бізнес-підходи, а завдяки досвіду та експертизі МХП у різних сферах, компанія зможе досягти ще більшого розвитку та успіху/

В УМХ зміниться структура власності, кажуть у пресслужбі, але операційно і фінансово компанія залишається автономною. Тарас Скорупський, СЕО компанії «ДМИТРУК-ФУДЗ», називає угоду «win-win історією». 

Тарас Скорупський, СЕО компанії «ДМИТРУК-ФУДЗ»

МХП зміцнить позиції у кулінарному напрямі, а «ДМИТРУК-ФУДЗ» зосередиться на глобалізації снекового бізнесу та вдосконаленні якості у всіх аспектах діяльності. У результаті в Україні зростатимуть і зміцнюватимуться одразу два успішні бізнеси.  

 

Читайте також: МХП планує придбати іспанську компанію з виробництва м’яса UVESA