Український райдхелінг-сервіс Uklon підбив підсумки 2024 року та поділився з AIN.UA цікавою статистикою — скільки кілометрів проїхали українці, які міста найбільше залишали чайові, робили замовлення через Android та iOS пристрої, а також про благодійну складову.

Найпопулярніші маршрути українців — ТРЦ та вокзали

  • Uklon проаналізував мільйони поїздок українців у 27 містах за період з 1 січня 2024 року по листопад 2024 рік.
  • Загалом цьогоріч українці проїхали понад 842 млн км і провели в дорозі більше 14 мільйонів годин, а це майже 1 623 роки.
  • До трьох найбільш популярних маршрутів за кількістю замовлень у всіх регіонах присутності сервісу та в усі пори року потрапили такі категорії, як залізничний вокзал, автовокзал і торгово-розважальні центри.
  • Пікові дні, коли було здійснено найбільшу кількість поїздок, стали Міжнародний жіночий день, День Конституції України, переддень Дня Незалежності, а також у день проведення матчу Словаччина — Україна на Євро-2024 та у другий змагальний день Паралімпійських ігор-2024.
  • А серед днів, коли було здійснено найбільшу кількість доставок сервісом Uklon Delivery, — Міжнародний жіночий день, День святого Валентина та п’ятниця перед Великоднем. Загалом через Uklon Delivery українці отримували та доставляли замовлення на більш ніж 26 мільйонів кілометрів.

Зображення Uklon

Місто-яблуко, місто-андроїд, найбільш вдячне місто

Uklon зробили карту з українськими містами-лідерами за досвідом користування сервісом. На ній — 14 регіонів, які отримали найвищі показники в одній або більше категорій.


  • Містом-жайворонком, де було здійснено найбільшу кількість зранку (з 5:00 до 9:00 години) став Херсон, Харків і Запоріжжя. А Містом-совою (з 20:00 до 22:00) — Рівне, Львів і Хмельницький.

  • Найбільш сімейним містом став Львів, який обігнав решту регіонів за кількістю викликів авто класу «Дитячий». До цієї категорії також потрапив Київ та Івано-Франківськ.

  • Містом-другом тваринок стали Київ, Кривий Ріг та Одеса. Жителі цих міст найчастіше використовували додаткову опцію «Я везу тварину».

  • Найбільш вдячними містами, де значна частка замовлень завершується чайовими для водія чи водійки, окрім міст-мільйонників, як от Київ і Львів, стали прифронтові міста — Миколаїв, Херсон і Запоріжжя.

  • Категорію Місто-яблуко отримали Львів, Ужгород та Одеса, де велика частка всіх викликів авто відбувається через iOS-пристрої. А Містом-андроїдом став Кривий Ріг, Запоріжжя та Чернігів 一 половина замовлень там здійснюється через Android.

  • Звання Бізнес-місто у 2024 році, за даними Uklon, забрав Київ, Одеса та Дніпро. Саме там користувачі найчастіше замовляли авто класів Business та Prime.

  • Міста, де найчастіше користувалися сервісом доставки Uklon Delivery, стали Київ, Львів і Кривий ріг, закріпивши за собою категорію Місто-доставка.

Благодійність

Компанія також поділилася обсягом фінансових внесків та інвестицій в підтримку ЗСУ, волонтерських рухів, КСВ-проєктів і благодійних ініціатив за період з січня 2022 року по листопад 2024 року.


Загальний обсяг фінансової підтримки, включаючи корпоративні внески компанії та благодійні внески засновників, склав 171 860 726 грн, а саме за 2024 рік (без урахування грудня) — понад 93 млн грн.

Загальна сума донейтів від райдерів Uklon через функціонал «Підписка на донейт» (можливість налаштувати автоматичний благодійний внесок при виконанні кожного замовлення) за весь час з моменту появи даного функціоналу склала 10 243 000 грн.

Нагадаємо, 1 грудня український сервіс Uklon представив рекламну диджитал-платформу Uklon Ads на базі свого застосунку.