Штучний інтелект продовжує завойовувати світові ринки, і Super Bowl 2025 став важливою платформою для його просування. Ця подія щороку традиційно приваблює не лише мільйони уболівальників, а й провідних рекламодавців, які прагнуть використати її для просування своїх продуктів.
У 2025 році 30-секундний рекламний слот під час трансляції коштував рекордні $8 млн, що на цілий $1 млн перевищує ціну, яка діяла рік тому. Минулорічну гру в США переглянули понад 123 млн людей, що є другою за величиною телевізійною аудиторією за всю історію, після висадки на Місяць.
Цьогоріч одним із головних трендів рекламної кампанії став штучний інтелект, який представили найбільші технологічні компанії світу, включаючи Google, Meta та OpenAI. Розповідаємо, який потенціал своїх ШІ-рішень вони показали в рекламі.
Компанія зробила ставку на емоційний підхід у рекламі своїх продуктів. Відеоролик розповідає історію кандидата на роботу, який використовує ШІ для підготовки до майбутньої співбесіди за допомогою Gemini Live на своєму Pixel 9. Він згадує, як виховання доньки допомогло йому підготуватися до будь-якої корпоративної роботи.
OpenAI
OpenAI вперше представив рекламу під час Супербоулу, позиціонуючи свій ШІ як інструмент, що змінює історію людства. У ролику, який порівнював ChatGPT з винаходом вогню та космічними подорожами, зроблено акцент на його практичному застосуванні в повсякденному житті. Рекламний ролик був створений за допомогою інструмента Sora з доопрацюванням дизайнерів.
Meta
Meta залучила до своєї кампанії акторів Кріса Пратта, Кріса Хемсворта та Кріс Дженнер, щоб прорекламувати Ray-Ban Meta AI Glasses. Реклама підкреслювала їхню функціональність у повсякденному житті, наприклад, як інтерактивного гіда в музеях.
Salesforce
Три роки тому, коли всі захоплювалися метавсесвітом, Метью Макконагі в рекламі Salesforce закликав підтримувати передусім реальний світ. Він казав тоді: «Поки інші мріють про метавсесвіт і Марс, залишимося тут і відновимо наш».
Зараз, коли штучний інтелект всюди, Макконагі та Salesforce повернулись, щоб рекламувати силу технологій. У рекламі (де Макконагі знімався зі своїм колегою по «Справжньому детективу» Вуді Гаррельсоном) вони розповідали про справжнє призначення штучного інтелекту, натякаючи, що ШІ міг би допомогти йому отримати кращий столик у ресторані та замовити смачнішу їжу.
T-Mobile
Телекомунікаційний гігант замість залучення акторів (як це було протягом останніх двох років) вирішив розповісти про технології. T-Mobile представив свою нову послугу, запущену у співпраці зі Starlink Ілона Маска.
Компанія заявляє, що сервіс дозволяє надсилати текстові повідомлення вже зараз, а незабаром можна буде обмінюватися зображеннями, даними та навіть здійснювати голосові дзвінки – навіть там, де звичайний мобільний зв'язок недоступний.
T-Mobile також повідомила у своїй рекламі, що дозволить клієнтам конкурентів користуватися цією послугою безплатно протягом деякого часу, без потреби змінювати оператора.
GoDaddy
Волтон Гоггінс, відомий за серіалом «Білий лотос», з'явився в новій рекламі GoDaddy. Компанія фокусується на просуванні Airo AI — платформи на основі ШІ, яка допомагає підприємцям втілювати ідеї в бізнес.
У ролику Гоггінс демонструє комічне перевтілення в різних професіях: детектива, астронавта та автогонщика, які не знають, що роблять. Кульмінацією стає сцена, де він грає власника бізнесу, який не знає, що робить. Платформа миттєво створює логотип, сайт і контент для соцмереж, перетворюючи його бренд на професійний.
ШІ непомітно впливає на рекламу
Хоч ШІ і став однією з головних тем Супербоулу-2025, застосування цієї технології в рекламі залишається чутливим питанням. Бренди залишаються обережними, щоб уникнути репутаційних ризиків і негативної реакції аудиторії.
З 39 брендів, з якими зв'язалось видання Ad Age, лише 8 підтвердили використання ШІ в певних аспектах створення реклами для Супербоулу-2025. Серед них GoDaddy, Hims & Hers та MSC Cruises, які використовували технології ШІ для створення концептів і розкадровок.
Водночас 31 компанія заявила, що не застосовувала ШІ або відмовилася коментувати цю тему. За словами маркетингових експертів, це пов’язано з неоднозначним ставленням споживачів і галузі до використання штучного інтелекту в креативних процесах.