Як оптимізувати ведення бізнесу під час війни? IT-підприємиця та засновниця б’юті-академії діляться власним досвідом

28 лютого, 2025, 12:00 1412
Як оптимізувати ведення бізнесу під час війни? IT-підприємиця та засновниця б’юті-академії діляться власним досвідом

З початку 2024 року українці відкрили понад 193 тис. ФОП — це навіть більше, ніж до повномасштабного вторгнення. Перед новими підприємцями стоїть низка викликів: серед них відключення електроенергії, обмеження воєнного стану та нестабільна економіка.

Зовнішні виклики зумовлюють потребу в зручних та ефективних рішеннях, які можуть оптимізувати ведення бізнесу у найскладніші часи. У цьому матеріалі двоє підприємиць — СОО AIN Дар’я Вербицька та власниця академії перукарного мистецтва Erteqoob Юлія Іванова — розповідають, як диджитал-сервіси ПриватБанку полегшують ведення справ.

Рішення для ІТ-підприємництва

«Приват24 для Бізнесу» допомагає мінімізувати кількість зовнішніх сервісів, надаючи їх всередині системи. У «ПриватБанку» є автоматичне заповнення звітності, якщо всі надходження відбувались на рахунки саме цього банку. Також доступний безкоштовний сервіс «Календар звітності» для контролю строків подання звітності в податкову та службу статистики. Якщо ФОП співпрацює з бухгалтером, то можна надати повноваження довіреній особі на управління рахунком за декілька кліків у «Приват24 для Бізнесу» меню «Анкета».

цитата Дар'я Вербицька, СOО AIN

Крім того, «ПриватБанк» має низку переваг для IT-спеціалістів: наприклад, зняття готівки та обмін валют без комісії, що особливо вигідно при отриманні платежів у доларах чи євро. «А ще тут дуже зрозумілий інтерфейс, — додає Дар’я. — Подобається, що на основному екрані відразу є і гривневий, і валютний рахунки, а додаткову інформацію можна отримати в два кліки. Для мене інтерфейс «Приват24» зручніший, ніж у інших банків». Фізичні особи-підприємці можуть використовувати як застосунок «Приват24» з пулом необхідних послуг, так і «Приват24 для Бізнесу» з повним арсеналом сервісів і послуг для підприємців.

інтерфейс "Приват24 для Бізнесу"

Є низка сервісів, які допомагають автоматизувати процеси подання звітності чи ведення документації для ФОПів. Так, наприклад, SmartID є аналогом власноручного підпису та дозволяє підписувати документи онлайн. Сервіс електронного документообміну Paperless дозволяє обмінюватися та підписувати документи з будь-якої точки світу зі смартфона чи комп'ютера. Так вся інформація зберігається у надійному та безпечному місці. 

У сервісі Електронного документообігу (ЕДО) вже є попередньо заповнені документи для обміну з контрагентами: договори, акти, рахунки-фактури та інші популярні формати документації. Це, зокрема, спрощує інвойсинг — виставлення рахунків та оплату за товари чи послуги. ЕДО також дозволяє легко реєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі (ЄРПН) та перевіряти заборгованість.

«Так я можу швидко подивитися, чи є в мене заборгованість або ж переплата податків», — додає Дар’я. А Книга доходів і витрат надає доступну аналітику, зо допомагає в ухваленні фінансових рішень. 

Серед українських підприємців популярні облікові системи Bimp, FinOk, Bookkeeper, «Дебет Плюс», Dilovod та «MASTER:Бухгалтерія», які легко інтегруються з «ПриватБанком». «Приват24 для Бізнесу» надає можливість автоматичного обміну інформацією, зокрема, інтеграцію надсилання платежів у банк, отримання виписок, виставлення рахунків-фактур, завантаження звітності, зарплатних відомостей тощо. Це дозволяє оптимізувати роботу бухгалтерії та зменшити кількість помилок у роботі підприємства. 

Електронна звітність у затосунку "Приват24 для Бізнесу"

Ще одна перевага, яку відмічає Дар’я, — можливість отримувати виписки з рахунків двома мовами: українською та англійською.

«Якось я робила “візу” для поїздки у відрядження, і мені потрібно було надати виписки англійською. Я не контактувала з консультантами чи перекладачами — просто зайшла в “Приват24 для Бізнесу”, сформувала цю виписку у кілька кліків. Це було зручно, — ділиться Дар’я. — Ще один витяг я зробила через консьєрж-сервіс “ПриватБанку”, і це також було швидко й без проблем». 

Рішення для бізнесу

Юлія Іванова заснувала свою справу у 2017 році, і відтоді відкрила два салони та академію перукарного мистецтва Erteqoob у Києві та Варшаві. «Ми не лише даруємо людям красу, але й навчаємо створювати цю красу», — додає вона. Диджиталізація бізнес-процесів та можливість керування справою віддалено стали ключовими факторами під час вибору банку. «Не потрібно прив’язуватися до робочого місця чи комп’ютера. Це величезний плюс», — розповідає вона про переваги «Приват24 для Бізнесу».

Юлія Іванова, власниця академії перукарного мистецтва Erteqoob

Серед сервісів, які вважає найзручнішими, — ПРРО «Каса». Це сучасне рішення для фіскалізації готівкових та безготівкових оплат, що економить час і спрощує взаємодію з податковою. Так, наприклад, підприємці можуть не витрачатися на придбання касового обладнання. «Процес налаштування зайняв кілька годин, не потрібно було їхати до податкової чи відділення банку, — ділиться Юлія своїм досвідом. — Я, наприклад, зв’язувалася з податковою, але не потрібно було приходити й ставати на облік — усе подавала онлайн. Під час реєстрації каси дані автоматично передаються до податкової. Усе дуже швидко». Сервіс підходить для приймання всіх типів платежів і є безкоштовним, а служба технічної підтримки працює в режимі 24/7. 

ПриватБанк також запустив застосунок «Термінал», що працює через смартфон на операційних системах Android з 2021 року та iOS з 2023 року. «Це дуже зручно, якщо немає можливості провести платіж через звичайний термінал», — додає Юлія. Рішення виправдало себе під час постійних відключень електроенергії та поганої якості зв’язку. Крім цього, ПриватБанк пропонує низку способів оплати та додаткових сервісів для клієнтів: наприклад, QR-код, «Оплата  Частинами» або «Миттєва Розстрочка», сервіс інтернет-еквайрингу LiqPay.

Затосунок "Термінал" від Приват банку

Серед інших переваг «Приват24 для Бізнесу» — персональний менеджер для кожного підприємця. «Наша менеджерка Тетяна — справжня професіоналка. Вона завжди на зв’язку 24/7 і максимально допомагає розв'язувати всі питання, пов’язані з веденням бізнесу, — розповідає Юлія. — Наприклад, ми двічі брали кредитування для бізнесу, і вона допомогла з підготовкою документів. Це було дуже корисно». 

«Що би я хотіла знати перед відкриттям ФОП? Насправді, я думала, що все набагато гірше, а виявилося – не так вже й складно. Гадаю, що без диджитал-сервісів це було б справжнім бюрократичним кошмаром», — сміється Дар’я. 

Диджитал-сервіси «ПриватБанку» витримують перевірку в умовах війни. «У мене не було жодного разу, коли би “ПриватБанк” не працював», — ділиться Дар’я своїм досвідом. Під час повномасштабної війни підприємці шукають надійні рішення, що працюють в умовах невизначеності та оптимізують бізнес-процеси.

«Під час війни працювати, навчати, дарувати людям красу чи знання — це дійсно цінно», — додає Юлія.

Спробуйте рішення для оптимізації вашого бізнесу вже сьогодні.

Спробувати Приват24 для Бізнесу

 

Читати більше