ClickUp запускає оновлений календар для управління завданнями та зустрічами

13 березня, 2025, 19:10 785
ClickUp запускає оновлений календар для управління завданнями та зустрічами

Платформа ClickUp запустила оновлений календар. Він об’єднує завдання, документи, чати та зустрічі в одному місці. Найцікавіші функції — вбудований ШІ-асистент для нотаток із зустрічей і розумне планування часу на завдання за допомогою ШІ, пише TechСrunch.

Раніше календар ClickUp був більше зосереджений на управлінні командою та плануванні. Зараз компанія фокусується на особистій продуктивності працівника та ставить завдання на перший план.

  • Користувачі можуть створювати чергу завдань, а календар автоматично бронюватиме час для них відповідно до розкладу.
  • Календар також може динамічно коригувати дати виконання завдань залежно від розкладу та зміни рівня пріоритету.
  • Тепер можна перетягувати завдання в календарі та змінювати їхній рівень пріоритету.

ClickUp також представив нотатник на основі штучного інтелекту, який під’єднується до онлайн-зустрічей. У компанії кажуть, що, окрім структурованих нотаток і транскрипції зустрічі, він також може автоматично призначати дії та завдання колегам з команди.

За словами засновника та СЕО ClickUp Зеба Еванса, компанія навчає свій ШІ-інструмент розпізнавати різні сигнали з інтеграцій користувача (наприклад, призначення виконавця в GitHub) і відповідно налаштовувати алгоритм пріоритезації.

Також є ШІ-асистент, який може відповідати на запитання про завдання, документи, розклад і нотатки із зустрічей. Є можливість запланувати зустріч, описавши її асистенту.

ClickUp намагається стати універсальною платформою продуктивності для користувачів. Минулого року компанія за підтримки a16z і Tiger Global придбала календарний стартап Hypercal. Зараз вона використовує частини цього придбання в новому календарному продукті.

Читати більше