Єдина послуга в портфоліо Apple, яка лишається неприбутковою, — Apple TV+. Щороку компанія втрачає понад $1 млрд на своєму стримінговому сервісі, пише The Information.
Apple створила Apple TV+ у 2019 році та кожен рік витрачала близько $5 млрд на контент, проте у 2024 році цю суму скоротили до $4,5 млрд. Компанія не розкриває офіційну кількість користувачів сервісу, однак за оцінками, він має близько 45 млн підписників.
Apple TV+ відомий своїми серіалами «Розрив», «Ранкове шоу» та «Тед Лассо», який нещодавно отримав офіційне підтвердження четвертого сезону. Попри понад 2 500 номінацій і перемог на різних нагородах, сервіс зрештою поступається конкурентам Netflix та Disney+ за кількістю глядачів.
Також в Apple є й інші проблеми. Як пише TechCrunch, на компанію подали позов до федерального суду через нібито неправдиву рекламу функцій Apple Intelligence. У ньому є вимога компенсації для всіх, хто придбав iPhone та інші пристрої, здатні підтримувати Apple Intelligence. Позивачі стверджують, що власники пристроїв не отримали функцій штучного інтелекту компанії, які їм обіцяли.