«Укрзалізниця» відновила роботу онлайн-сервісів після масштабної кібератаки. Квитки знову можна купити на сайті та в застосунку

27 березня, 2025, 06:30 942
«Укрзалізниця» відновила роботу онлайн-сервісів після масштабної кібератаки. Квитки знову можна купити на сайті та в застосунку

«Укрзалізниця» повідомила про відновлення роботи сайту та мобільного застосунку після наймасштабнішої кібератаки на ключові операційні системи компанії. На відновлення сервісів знадобилося 89 годин безперервної роботи, зазначили в компанії.

  • На першому етапі доступний лише базовий функціонал: продаж і повернення квитків на всі напрямки на 20 діб.
  • Компанія запевнила, що внаслідок кібератаки не сталося витоку жодної конфіденційної інформації.
  • Зараз триває робота над відновленням інших сервісів, зокрема клієнтських. 
  • Згодом в «Укрзалізниці» уточнили, що система онлайн-продажів відновлена в резервному форматі.
  • Через пікове навантаження можливі тимчасові технічні перебої, тому компанія рекомендує користуватися застосунком лише у разі нагальної потреби в подорожі.
  • Архіви квитків поки що недоступні в застосунку. Вони залишаються дійсними, а їхні PDF-дублікати можна знайти в електронній пошті, вказаній при купівлі. Також пасажирам радять перевіряти папку «Спам».
  • Для посадки в поїзд можна використовувати скриншот квитка з застосунку або квитанцію про оплату з банківського застосунку.
  • Повернення раніше придбаних квитків і коштів за автокупівлю доступне через спеціальну форму, посилання на яку розміщене на головній сторінці застосунку.

Для підстрахування вокзали та каси «Укрзалізниці» продовжують працювати в посиленому режимі по всій країні, а поїзди, як і всі дні до цього, курсують за розкладом.

Над відновленням систем працюють залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери.

Нагадаємо, вранці 23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» зафіксували технічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн-сервіси.

Згодом компанія повідомила, що причиною збою стала масштабна кібератака, спрямована на ключові операційні системи перевізника.

На період відновлення компанія запровадила альтернативні механізми для пасажирів.

Каси вокзалів працювали в посиленому режимі, а міжнародні квитки, які зазвичай продаються лише онлайн, були доступні для купівлі безпосередньо в касах. Пасажирам також дозволили сідати без квитка: його на місці можна було оформити в потягових бригад.

Читати більше