Стартувала кампанія PUMA «GO WILD»: новий погляд на біг, емоції та самовираження

01 квітня, 2025, 11:00 925
Стартувала кампанія PUMA «GO WILD»: новий погляд на біг, емоції та самовираження

PUMA презентувала кампанію «GO WILD», що поєднує спадщину бренду із сучасними прагненнями молодого покоління. Кампанія розповідає про бігунів, які змінюють свій спосіб життя, щоб відчути нові емоції від бігу.

GO WILD демонструє біг як процес, що виходить за межі фізичної активності. Це спосіб самовираження, руху вперед та відчуття свободи. Кампанія відображає новий етап для PUMA, що відповідає запитам молодшого покоління, зберігаючи при цьому зв’язок із традиціями бренду.

«PUMA завжди була другою домівкою для атлетів, які досягали величі в спорті, залишаючись вірними собі та слідуючи власним шляхом до успіху», – зазначає Арне Фройндт, генеральний директор PUMA. Зі своєю другою брендовою кампанією ми робимо ще один важливий крок у зміцненні нашого емоційного та неповторного зв'язку з нашими споживачами, просуваючи бренд до нових висот».

Запуск кампанії «GO WILD» відбувся 20 березня через різні медіа-канали, зокрема соціальні мережі, зовнішню рекламу та торгові точки по всьому світу.

Зовнішня реклама, м. Київ. Фото: PUMA

Для більш цілісної картини сприйняття нової брендової кампанії GO WILD PUMA в Україні використовує підхід 360. Для її втілення було оновлено оформлення 22 магазинів, де представлено нові колекції тренінгового та повсякденного одягу, а також аутлет-локації.

Бренд привертає увагу до своєї кампанії на ключових забігах країни, представляючи Nitro Lab у партнерстві з Run Ukraine та New Run. Крім того, на офіційному сайті PUMA створено спеціальний лендинг із детальною інформацією про колекцію.

Кампанія «GO WILD» на вхідній групі магазину PUMA. Фото: PUMA

PUMA прагне не лише підтримувати спорт та впроваджувати інновації, а й створювати нові можливості для рітейлерів, сприяючи їхньому розвитку та зміцненню партнерських зв’язків в індустрії.


PUMA
Протягом 75 років PUMA розвиває спорт і культуру, створюючи високотехнологічну продукцію для найшвидших атлетів світу. Бренд прагне поєднувати спорт і самовираження, допомагаючи спортсменам та споживачам досягати високих результатів, залишаючись вірними собі.

Зосереджуючись на інноваціях, автентичності та радості руху, PUMA постійно вдосконалює продукцію для спорту та повсякденного життя. Асортимент компанії охоплює такі категорії, як футбол, біг, тренування, баскетбол, гольф і мотоспорт. PUMA також співпрацює з відомими дизайнерами та брендами, інтегруючи спортивні елементи у вуличну культуру та моду.

 

Читати більше