В основі будь-якого бізнесу є чотири складники: бізнес-стратегія, продажі, маркетинг та люди. Це своєрідна піраміда, де не можна оцінити важливість одного елемента або виключити інший, бо порушиться стійкість основи. На конференції Business fwdays’19 розглянемо ці напрями загалом і кожен зокрема. Для цього сформовано чотири потоки: стратегії розвитку бізнесу (потік «Бізнес»); отримання прибутку (потік «Продажі»); аналіз ринку та клієнтів (потік «Маркетинг»); формування сильної команди (потік «Рекрутинг/HR»).
Потік «Бізнес»
Матимете змогу оцінити власні бізнес-стратегії та почути про стратегії великих компаній. Оцінимо маркетинг-орієнтовананий підхід у бізнесі — від тактики до стратегії. Поговоримо, які бізнес-можливості дає розвиток інфраструктури. Розкажемо, як починати глобальний бізнес з України і чого чекати на нових ринках. У фіналі розкриємо таємницю: як побудувати бізнес-стратегію до 2025 року і як управляти майбутнім.
Спікери: Дмитро та Олена Борисови («Сім’я ресторанів Дмитра Борисова»), Володимир Омелян (Міністр інфраструктури України), Максим Бахматов (UNIT.City), Дмитро Феліксов/Дмитро Чінь (Concert.ua), Сергій Кравець (Tickets.ua), Андрій Длігач (Advanter Group).
Потік «Маркетинг»
Знайдете відповіді на запитання, що крутяться в голові маркетолога-практика. Наприклад, як злити 150 тис. доларів і не отримали жодного клієнта та як отримати 15 000 клієнтів без маркетингового бюджету? Чи можна зробити маркетинг-план на кавовому стаканчику?
Познайомимося з відеомаркетингом, який приводить мільйони підписників, та оцінимо дві нові стратегії контент-маркетингу. Дізнаємось про 10 трендів просування бізнесу в інтернеті у 2019. Розглянемо tone of voice 2019 та оцінимо найрозповсюдженіші помилки маркетологів усього світу.
Спікери: Крістіна Потоцька (RetargetApp), Віктор Дубровін (Aimbulance), Олесь Тимофєєв (Genius Marketing), Тетяна Лукинюк (Red Bull Україна), Олег Томін (BART&FINK), Ярослав Сердюк (Banda Agency).
Потік «Продажі»
Розглянемо практичні кейси продажів та техніки збільшення прибутку. Познайомимось із мистецтвом ФОКУСування в продажах та дізнаємося, як за допомогою грамотного фокусування підняти продажі та навчити співробітників правильно розставляти пріоритети. Почуємо секрети та поради для здобуття нових лідів та розширення воронки продажів. Поговоримо про побудову ланцюгів follow-ups через мейл, голосову пошту, LinkedIn та про те, як відрізнити якісного ліда від трешового. Дізнаємося, чому варто починати трансформацію компаній із людей.
Спікери: Антон Черкасов (Forex Club), Ігор Карпець (Grammarly), Артем Биковець (SimpleSense/StartIT), Павло Флейшер (Binotel).
Потік «Рекрутинг/HR»
Знайдемо вирішення для головних HR-задач за один день. Почуємо, чому з компаній йдуть найкращі спеціалісти. Поділимось інсайтами, які збережуть основу вашої команди. Обговоримо, як розумно інвестувати в Employee Value Proposition та формувати бренд роботодавця. Зруйнуємо найпоширеніші стереотипи про роботу HR-спеціалістів. Наприклад, що вони — нахлібники та стаття витрат, не більше.
Спікери: Анна Великоіваненко (DataArt), Лідія Терпель (Skyworker), Лариса Брувер (1+1 Media), Ірина Лісовська (Coingaming.io).
Майстер-класи
Це окремий практичний потік із майстер-класами. Розглянемо кейси використання чат-ботів та стратегічний підхід до їх розробки. Матимете можливість власноруч розробити стратегію просування в месенджерах, навчитись створювати та запускати сценарного бота.
Також буде майстер-клас із основ психології для керівників. Розберемо, які психологічні особливості та індивідуальні риси наявні у ефективного лідера, керівника, та як вони впливають на продуктивність команди. Дізнаємося, що таке матриця несвідомої команди та як її використовувати.
Спікери: Віктор Локотков (засновник LVL80), Надія Маньковська (співзасновник центру Selena Group).
Сукупність усіх потоків і майстер-класів забезпечить комплексне розуміння бізнес-трендів 2018–2019 років. Користуватися вже перевіреними практиками чи будувати свої — вирішувати вам, проте варто знати, що приносить результат, а що від нього відволікає. Відповіді краще отримувати від практиків, тому серед наших спікерів 57 % — власники успішного бізнесу та 43 % — топ-менеджмент відомих компаній.