Компанія «Хенкель в Україні» та її бренди Schauma і Palette підтримали представників української креативної індустрії у конкурсі для молодих режисерів Yo!DA — Yo! Directors Awards 2020.
Авторитетне журі із двох десятків зірок українського продакшену та креативу, а також представників корпоративного маркетингу, отримало 365 заявок від молодих режисерів для участі у творчій битві на виконання реальних креативних технічних завдань для просування найвідоміших брендів. Із 12 півфіналістів до фінішу дійшли лише шестеро найкращих — вони і виконували творчі технічні завдання відомих виробників та брендів.
«Хенкель» делегувала для творчого конкурсу молодих українських режисерів завдання своїх флагманських міжнародних брендів Schauma і Palette.
Schauma — бренд з багатою спадщиною: він — перший кремовий шампунь у портфелі Schwarzkopf з 1935 року. Schauma — родинний бренд, адже пропонує свої продукти для кожного із членів родини та для кожного типу волосся, і завдяки цьому має світовий успіх та титул бренду №1 у категорії VFM у сегменті за обсягом долі ринку на Європейському континенті.
Palette — визнаний світовий бренд з більш ніж піввіковою історією експертизи у фарбуванні волосся. Це перша фарба для волосся у портфелі Schwarzkopf для використання в домашніх умовах, якій з 1968 року довіряють свою чарівність та неповторність мільйони жінок по всій планеті.
«Українська молодь дуже талановита та володіє величезним творчим потенціалом — це підтверджується міжнародною популярністю українських продакшенів, до яких звертаються світові артисти та режисери. Саме тому, участь у конкурсі «Хенкель» та її флагманських брендів Schauma і Palette — це можливість отримати від молодих режисерів свіжий погляд на комунікацію та нові інсайти. Ми хочемо надихнути молоді таланти, дати їм можливість проявити себе. А в якості складного творчого випробування «Хенкель» подала одночасно два бренди з абсолютно різними цілями. Ми переконані, що молоді режисери зможуть розкрити цінність сімейних моментів та підняти соціальну тему відносин батьків і дітей для бренду Schauma. А для Palette — продемонструвати визначальну роль нових кольорів волосся, адже зміна кольору може стати першим кроком до позитивних змін та нових емоцій у житті. Для «Хенкель» важливо зробити апгрейд сприйняття бренду на більш сучасний та прогресивний», — прокоментувала участь «Хенкель» та її брендів у творчому змаганні молодих українських режисерів.
Індустріальний конкурс «Yo! Directors Awards 2020» — відкрите творче змагання для молодих режисерів, які прагнуть проявити себе у рекламній індустрії. Ідея проекту — дати можливість та практичні навички для перших професійних кроків, хто має талант до рекламного креативу, але ще не встиг заявити про себе репрезентативними роботами у ролі режисера в рекламі.
Конкурс проходив у три етапи. На першому учасники Yo!DA надіслали свої ідеї щодо реалізації брифу клієнта. Один конкурсант міг надіслати ідеї максимум для трьох із п’яти задіяних у проекті партнерських брендів. Подальшу роботу над практичним втіленням своєї ідеї у другому та третьому турах конкурсанти виконували над тією ідеєю, яку обрало журі. Таким чином організатори надали можливість учасникам Yo!DA одночасно проявити і креативні здібності, і організаційні навички та дисципліну з практичної реалізації погодженої творчої концепції.
«Результати цього «творчого баттла» навіть складно було передбачити — це перший такий конкурс в Україні. Але ми в «Хенкель», а також бренди Schauma і Palette, повірили своїй інтуїції. І результати перевершили всі наші очікування! Кожен із брендів компанії отримав абсолютно свіже молодіжне бачення та відкрив для себе нові грані комунікації. Ми усі — і учасники змагання, і бренди-партнери — ризикнули, але отримали вражаючі результати», — підсумки участі «Хенкель» та її брендів в індустріальному творчому змаганні молодих українських режисерів Yo! Directors Awards 2020.
Про компанію
Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі та має збалансований і диверсифікований портфель продукції. Силами трьох своїх бізнес-підрозділів компанія утримує провідні позиції у сегменті промислових і споживчих продуктів завдяки своїм потужним брендам, інноваційному підходу та застосуванню передових технологій.
Компанія «Хенкель» є визнаним лідером у сфері сталого розвитку, вона обіймає провідні позиції у багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції компанії «Хенкель» внесені до переліку, що охоплюється фондовим індексом Німеччини DAX.
Команда проекту:
- Digital-менеджер Андрій Полупанов.
- Бренд-менеджер Памела Гонсалес.
- Менеджер групи брендів Анна Ярмак.