Рубрика «Стартап дня» на AIN.UA — це трибуна для засновників проектів, де можна познайомити потенційних клієнтів та інвесторів зі своїм продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Розповісти про свій стартапі можна, заповнивши анкету за посиланням.
Resorcer — це B2B-маркетплейс рекрутингових послуг, який допомагає компаніям мінімізувати ризики та витрати часу при виборі зовнішніх рекрутерів.
Засновники та команда стартапу
Засновники стартапу — Олексій Комліченко, Руслан Громов’юк та Сергій Хома.
Зараз активно підключаємо нових партнерів, які мають унікальний досвід і не хочуть повертатися в офіс.
Про що стартап

Ми створюємо B2B-маркетплейс рекрутингових послуг, який допомагає компаніям мінімізувати ризики і витрати часу при виборі зовнішніх рекрутерів.
Наше рішення поєднує в собі:
- ІТ-платформу для вибору підрядника і взаємодії з ним;
- Пул досвідчених рекрутерів (фрілансерів та невеликих агенцій) з релевантним досвідом і власним нетворком кандидатів.
Яка модель монетизації?

Транзакційна модель: клієнт платить за послуги рекрутеру (без додаткових доплат), а ми утримуємо свою комісію з рекрутера.
Скільки часу пішло на MVP? Які були помилки?
Стартували у грудні 2019, MVP зробили за 3 місяці.
Ще 4 місяці перевіряли бізнес-модель на пілотах з існуючими клієнтами. З липня 2020 підключаємо нових клієнтів.
Як з’явилася ідея створити стартап?

Проект виріс на запитах із ринку. Багато наших клієнтів постійно питали рекомендації на якісних підрядників на пошук спеціалістів на позиції mid-low рівня.
Починаючи з середини 2019 ми почали думати як можна адресувати цю потребу. Помітили, що в сусідніх країнах активно розвиваються подібні платформи та вирішили створити Resorcer.
Хто ваші конкуренти, які у них досягнення?
В Україні вже є кілька ряд агрегаторів і фріланс-бірж, наприклад freelancehunt. Найбільший проект, який зводить незалежних рекрутерів і клієнтів, але має дещо іншу бізнес-модель — Bonus.work.
З точки зору «Jobs to be done» зараз рекрутерів часто шукають на фріланс біржах (наприклад Upwork) і у facebook/telegram-спільнотах. Вони роблять певну перевірку (vetting) підрядників і дають можливість залишати відгуки про роботу рекрутера.
Глобальний бенчмарк для нас — Bountyjobs. Вони рухаються в бік платформи, яка інтегрує інші технічні рішення і послуги у сфері HR.
Ми в свою чергу рухаємося в сторону «managed marketplace», щоб дати більше гарантій для клієнтів і рекрутерів, а також забезпечити максимально швидку реалізацію проектів:
- Даємо SaaS-складову (це проста ATS для спільної роботи над пошуковим проектом);
- Діємо як єдине вікно для обох сторін — компанія може швидко наймати кількох рекрутерів в рамках одного договору, а також в разі потреби заміняти на проекті рекрутера без необхідності шукати нового підрядника і підписувати додаткові документи. Як рекрутери, так і клієнти допускаються до роботи на платформі лише після підписання договору з нами;
- Забезпечуємо ефективну взаємодію між клієнтом і рекрутером, фасилітуємо комунікацію для оперативного прийняття рішень і зворотного зв’язку.
Яких конкурентів вже немає, чому у них не вийшло?
Тут можна назвати австралійський стартап RecruitLoop. Вони побудували свою бізнес-модель на погодинній оплаті рекрутерів і в якийсь момент почали втрачати своїх підрядників, оскільки вони в такій моделі недостатньо заробляли.
Як ви оцінюєте ринок для вашого продукту?
На стороні попиту: пандемія підштовхнула керівників компаній і HR-функцій більш лояльно ставитися до віддалених співробітників, в тому числі фрілансерів.
На стороні пропозиції: на ринок вийшли багато досвідчених спеціалістів.
Скільки грошей/часу інвестовано?
Інвестовано гроші засновників — станом на зараз це близько $50 000.
Чого вдалося досягти?
- Сформували пул із 30 перевірених рекрутерів з досвідом у різних сферах (IT, фінанси, FMCG, агро та інші);
- За 6 місяців закрили 20 проектів, GMV близько $24 000;
- В процесі виявили кілька WOW-ефектів для клієнта (наприклад швидкість підключення рекрутера і час від початку проекту до перших кандидатів), навколо яких будемо далі покращувати клієнтський досвід.