Який відсоток відмов у вашій воронці продажів доводиться на «кроки клієнта», де вони бачать, скільки їм доведеться заплатити за ваш товар, замовлений післяплатою? Менеджери дзвонять тим, хто залишив заявку на товар, і попереджають, що «безпечна оплата» тягне за собою комісію й ціна буде відрізнятися від тієї, що вони бачать на сайті.
Що думає клієнт?
- Вони хочуть, щоб я наперед заплатив гроші, а потім обдурити мене!
- Де гарантія, що вони не придумали ці відсотки, щоб взяти з мене більше грошей?
Ці заперечення дуже важко опрацьовувати, якщо люди заздалегідь вороже налаштовані. Накладений платіж — це справедливе право споживачів укласти чесну угоду.
Як не забрати в покупців цю можливість і позбавити їх від зайвої комісії, а себе — від втрат прибутку?
З цього питання ми почали наш проєкт. Ми за розвиток бізнесу й за чесні гарантії доставки для клієнтів. «Пошта УА» не бере комісії від післяплати при замовленні з інтернет-магазинів!
Скрипти для менеджерів із продажу неабияк ускладнені багатьма запереченнями, давайте приберемо з них питання про зайві комісії від доставки.
У кошику на сайті не повинно бути довгого списку з пунктів оплати доставки. Тільки вартість товару, мінімальна ціна транспортування і страхувальний накладений платіж.
Думайте про те, як розвивати свій бізнес, а не про те, як перестати втрачати клієнтів.