Який відсоток відмов у вашій воронці продажів доводиться на «кроки клієнта», де вони бачать, скільки їм доведеться заплатити за ваш товар, замовлений післяплатою? Менеджери дзвонять тим, хто залишив заявку на товар, і попереджають, що «безпечна оплата» тягне за собою комісію й ціна буде відрізнятися від тієї, що вони бачать на сайті.

Що думає клієнт?

  • Вони хочуть, щоб я наперед заплатив гроші, а потім обдурити мене!
  • Де гарантія, що вони не придумали ці відсотки, щоб взяти з мене більше грошей?

Ці заперечення дуже важко опрацьовувати, якщо люди заздалегідь вороже налаштовані. Накладений платіж — це справедливе право споживачів укласти чесну угоду.

Як не забрати в покупців цю можливість і позбавити їх від зайвої комісії, а себе — від втрат прибутку?

З цього питання ми почали наш проєкт. Ми за розвиток бізнесу й за чесні гарантії доставки для клієнтів. «Пошта УА» не бере комісії від післяплати при замовленні з інтернет-магазинів!

Скрипти для менеджерів із продажу неабияк ускладнені багатьма запереченнями, давайте приберемо з них питання про зайві комісії від доставки.

У кошику на сайті не повинно бути довгого списку з пунктів оплати доставки. Тільки вартість товару, мінімальна ціна транспортування і страхувальний накладений платіж.

Думайте про те, як розвивати свій бізнес, а не про те, як перестати втрачати клієнтів.

Стежте за новинами «Пошта Уа» в Facebook та Instagram.