Традиції не з’являються на порожньому місці, але з кожним роком стають міцнішими, як хороше вино.
В міжнародній діджитал агенції Valtech Ukraine завжди вміли не лише працювати, але й розважатися разом. Взимку їздили на Буковель, влітку – ходили в гори на Буковині, а восени збиралися на триденний івент Kick Off, що поєднував навчання до вечора та вечірки до ранку. І кожного разу це було більше, ніж будь-хто очікував.
У 2020 році, коли спорожнів чи не кожен офіс в світі, всі активності довелося призупинити і у Valtech. Більше не приїжджали колеги з інших країн, а збиратися колективами всіх українських офісів — стало неможливо, адже піклування та турбота про здоров’я і безпеку людей – перш за все. Та нестача живого спілкування і жага яскравих вражень все ж підштовхувала до стихійних зустрічей. Звичайно, вони були далекі від масштабу «доковідних» часів, але кожен з учасників отримував свою часточку задоволення.
Так і колеги з Чернівців влаштовували вилазки у будиночки в горах для своїх команд. Там і народилася велика ідея workation під назвою — Myhovo Camp для усієї компанії: організувати в горах роботу та відпочинок для консультантів та їх сімей.
Міркування тривали близько півроку й призвели до наступних кроків: керівництво Valtech Ukraine орендувало комплекс відпочинку у курортному селі Мигове під Чернівцями на цілий місяць. Кожен тиждень дорівнював одному заїзду для команд з сім’ями зі всієї країни. Цю можливість мали всі консультанти, незалежно від того, як довго вони працюють в Valtech, чи яку позицію займають. Загалом вийшло 4 заїзди, 250 дорослих та 50 дітей.
Всі мали змогу насолоджуватися гірськими краєвидами і смачним повітрям Карпат, не забуваючи й про роботу:
- Вранці робили зарядку та запливи в басейні, займалися йогою та бігом. Найактивніші зустрічали світанки в горах, щоб зарядитися енергією і повернутися до початку робочого дня.
- Вдень консультанти збиралися на мітинги в альтанках, оточених смереками, біля басейну, чи навіть в самому басейні.
«На кожному мітингу з клієнтом, або колегою з іншої країни, перші 15 хвилин розповідав, де я є, що таке #myhovo_camp, та робив так званий room-tour місцевості, щоб передати атмосферу» – зазначає Дмитро Шкільнюк, один з організаторів івенту, ідейний засновник кемпу та SFCC консультант в компанії Valtech.
- Другі половинки з дітьми проводили час на екскурсіях, на дитячих майданчиках, або насолоджувалися гірськими краєвидами.
- Вечорами – пісні під гітару біля вогнища, настільні ігри, дегустації вина або баноша, і знову підйом на гору, зустрічати захід сонця під домашнє сало та наливки. Не оминули увагою водоспади і місцеві трекінгові маршрути. Вивчали місцевість на квадроциклах та навіть займалися англійською з дітьми.
«Це був незабутній і трансформаційний місяць. Місяць нових знайомств, спільно пережитих моментів, нових друзів, нових відкриттів та усвідомлень. Тут ми знову відчули «життя» з його реальними емоціями, а не онлайновими, бачили настрій колег, їх посмішки, відчували їх щире «дякую», разом спостерігали за красою довкола нас, і розуміли, наскільки вони круті люди з неймовірним внутрішнім світом. Тут ми знову відчули себе однією великою Valtech Family», – каже одна з організаторок Олена Дробницька, Travel Coordinator в Valtech Ukraine.
Також, додамо, що за цей час було продегустовано 120 літрів баноша, 15 кілограм сала, 42 кілограми торту та невизначена кількість наливок.
Попри дуже насичене сумісне дозвілля, командам вдалося попрацювати пліч-о-пліч в буквальному сенсі – нарешті вирішення кейсів для бізнесів можна було обговорювати не через екрани моніторів, а сидячи разом за одним столом. Ба більше, деякі мітинги команди проводили прямо у басейні, весело стрибаючи в воду між обговоренням задач.
Менеджмент та адмінкоманди мали нагоду провести стратегічні сесії, на яких наживо були присутні майже всі (в останній раз такі сесії відбувалися ще в докарантинні часи).
Деяким колегам вдалося не просто попрацювати з кемпу, але й здати сертифікацію SFCC:
«Наші два колеги долучилися до програми Salesforce Talent Alliance, сертифікація якої як раз довелася на ті тижні, коли хлопці були у Myhovo Camp. Ті, хто в темі, знають, що вебкамера завжди ввімкнена й тебе просять показати приміщення, в якому ти знаходишся, аби упевнитися, що в тебе там все «чисто», нема підказок під рукою, або колеги, який буде малювати відповіді на дошці. Зважаючи на те, що по всій території були люди і місця, де ти можеш залишитися наодинці – не так вже й багато, а відкладати на потім нема коли, потрібно вмикати кмітливість. Вибір пав зовсім не на типовий різновид кабінету – оскільки в будиночку, де всі проживали, все було зайнято, і тільки та сама кімната, де ми приймали водні процедури була вільна – один з колег і підтвердив статус Salesforce Commerce Cloud-розробника. Другий колега, через те, що графік на реєстрацію був переповнений, а час піджимав, був вимушений успішно сертифікуватися з Salesforce о четвертій ранку в суботу, одразу після вечірки – виглядало як з корабля на бал, але йому це не завадило досягти бажаного результату», – говорить Андрій Шоботенко, колега хлопців та SFCC-консультант, який мав нагоду за всім цим спостерігати.
Організовуючи цю поїздку, керівництво Valtech Ukraine було впевнено: цьому колективу достатньо створити відповідний контекст і дати можливість зібратися, все інше зроблять самі і отримають задоволення на повну.
«До компанії більша частина нових людей долучається завдяки внутрішній реферальній програмі. Наприклад, за другий квартал вона складає 41% від загального відсотку найму. Багато хто з консультантів повертається до нас. Тож, коли ми прийняли рішення заснувати Myhovo Camp – ми мали на меті створити умови, які б сприяли встановленню міжособистісних стосунків серед консультантів та їх сімей, що, як ми вже помітили, позитивно впливає на професійні відносини. Також ми розуміли, що стільки часу без особистого спілкування люди вже не витримують – це було помітно по загальному стану консультантів під час 1:1 зустрічей, їх відповідей в різноманітних опитуваннях та у зворотньому зв’язку. На мою думку, створення плідного контексту взаємовідносин – перш за все лежить на керівництві компанії. Адже, в довгостроковій перспективі щасливі та залучені консультанти підтримують відносини с компанією більш довгий час. Наприклад, в нас є люди, які вже з нами 5 років, хто 6-7, а хто й 9 – це є гарним показником, що ми на вірному шляху», – зазначив керуючий менеджер Valtech Ukraine, Артурас Кведеріс.
Workation у горах – це справжнє задоволення без втрати продуктивності, і якщо ви ще думаєте, спробувати, чи ні, не думайте — робіть, бо воно того варте. У Valtech Ukraine це точно стане новою традицією, яка з часом дасть змогу збирати не тільки українських консультантів, а й колег з усієї великої міжнародної родини з 51 офісу на 5 континентах у 18 країнах.
Переходь за посиланням, щоб переглянути відкриті вакансії, та можливо саме ти станеш частиною Valtech Ukraine Family.
Підписуйся на наш Instagram, аби слідкувати за повсякденним життям Valtechers.