В нашей традиционной подборке: Lego-набор, придуманный украинцем, интервью с главой Налоговой, «Игра в кальмара» и корейское общество, история украинского языка и другие материалы, которые мы рекомендуем к прочтению.
? Як український фанат Lego створив набір за мотивами «Сам удома»
Lego випускає набір за мотивами фільму «Сам удома». Його придумав українець Олексій Сторожук. Наразі це найбільший набір данського виробника конструкторів зі створених спільнотою фанатів Lego, пише The Verge. З 3955 елементів можна зібрати будинок Маккалістерів із першої частини культової стрічки – про приховані пастки Кевіна та милі пасхалки для фанів фільму не забули також. Lego Ideas Home Alone вийде на ринок 1 листопада та коштуватиме 250 доларів.
Розробник набору живе у Вінниці, працює диспетчером в іноземній брокерській компанії, а у вільний час із дружиною збирає Lego. Власний набір за мотивами фільму «Сам удома» він вирішив створити ще у 2019 році. Після перемоги в голосуванні на Lego Ideas набір продаватиметься в усьому світі. Читати повністю…
?️ Хто покриває «скрутки», до чого готуватися ФОПам з 1 січня та що не так з податковою амністією. Інтерв’ю з головою Податкової
Наприкінці вересня ЕП отримала документи, які свідчили про значні обсяги транзитно-конвертаційних операцій, що здійснювалися останнім часом. У документі вказувалися обсяги схем з ухилення від сплати ПДВ, а також імена їхніх основних бенефіціарів.
Якщо вірити документу, то у 2021 році держбюджет недоотримував по 2 млрд грн щомісяця завдяки існуванню “скруток” – схем з формування штучного податкового кредиту, який дозволяє мінімізувати зобов’язання з ПДВ.
Чи дійсно це так? З цим питанням ЕП звернулася до керівника Податкової служби Євгена Олейнікова. Читати повністю…
☕ «Інвестиція в кав’ярню живе п’ять років», — велике інтерв’ю засновника BIMBO Дмитра Кравченка
2014-го року Дмитро Кравченко вирішив відкрити кав’ярню. Так з’явилася перша BIMBO кава & more — на той момент на вулиці Саксаганського. Бізнес не злетів, за рік заклад довелося закрити.
Ще через рік BIMBO кава & more відновила роботу, але вже в іншому місці — неподалік від метро «Палац Україна». Місце стало дуже популярним серед жителів району. Цього разу економічна модель запрацювала — вдалося повернути інвестиції й вибудувати успішний бізнес.
Минулого року, напередодні карантину, BIMBO стала мережею. На вул. Пушкінській відкрився другий заклад — BIMBO 2 COFFEE X MORE, у набагато більшому приміщенні, із власною кухнею та кондитерським виробництвом, в якій готують сніданки цілий день. Читати повністю…
? Як це – працювати в The New York Times і The Wall Street Journal. Розповідає Ярина Серкез
Львів’янка Ярина Серкез працює старшою графічною редакторкою The New York Times Opinion.
До цього вона 3 роки працювала в редакції The Wall Street Journal, а ще раніше стажувалася в обох світових виданнях, паралельно навчаючись на стипендії в Університеті Міссурі.
Ярина працює у сфері журналістики даних (або дата-журналістики), тобто аналізує великі обсяги інформації та створює інтерактивні візуалізації даних для простого пояснення складних тем. Наприклад, про гендерну нерівність серед Олімпійських дисциплін чи чому кількість зелених насаджень корелює із соціальним статусом та економічними показниками населення.
Свій шлях у цій галузі вона розпочала в Україні. Читати повністю…
? «Треба постійно доводити»: Анже Єреб про життя та роботу креативного директора в Україні
Нещодавно Анже Єреб повідомив світові, що пішов з BBDO Ukraine. Він був креативним директором агенції протягом семи років.
За словами Анже, зараз настав час спробувати щось нове — те, що допоможе розвиватися й далі, адже на досягнутому він зупинятися не збирається.
Telegraf.Design поспілкувався з креативним директором про його плани на майбутнє, про стан креативної індустрії в Україні, про молодих креативників, нагороди та про особисті амбіції робити більше і «доводити, навіщо ти прийшов у професію». Читати повністю…
? Стильна простота та універсальність — історія українського бренду меблів Drommel
Український бренд меблів Drоmmel з’явився у 2014 році. Він починався з індивідуальних замовлень, референсами до яких часто бути картинки столів у скандинавському стилі з Pinterest. За сім років на ринку компанії вдалося налагодити серійне виробництво — вона виконує понад 200 замовлень щомісяця, першою в Україні запровадити підписку на меблі та виростити асортимент онлайн-магазину до понад 300 позицій. Меблі Drommel сьогодні доповнюють найрізноманітніші інтер’єри — від квартир до ЦУМу та офісів міжнародних IT-компаній.
Дмитро Федченко, засновник Drommel, розповів AIN.Business про шлях компанії від крафтовості до повноцінного онлайн-бізнесу з власним виробництвом та впізнаваним брендом. Читати повністю…
? Чужак в своей стране: что «Игра в кальмара» говорит о корейском обществе
Хван Дон-хёк, автор «Игры в кальмара», задумывал сериал как аллегорию капиталистического общества. Концепция угадывается легко: как ещё можно трактовать историю, где бедняки из-за своих долгов играют в смертельные игры, чтобы хоть как-то пробиться наверх с самого дна?
Но прелесть шоу не ограничивается простой идеей, ведь оно изображает не какой-то абстрактный «капитализм», а современную южнокорейскую действительность. Это роднит сериал с недавними «Паразитами», но «Игра в кальмара» затрагивает куда больше аспектов жизни в стране: способствует хронометраж.
Разбираем социальный контекст «Игры в кальмара» и отвечаем на вопрос, почему южнокорейские режиссёры так часто изображают свою родину в столь мрачных тонах. А заодно рассказываем, как наследие конфуцианства отразилось на сериале — без него в Корее не обойтись. Читать полностью…
? Від кота до лося: як працює Команда порятунку тварин
Жодна державна чи комунальна установа в Україні не спеціалізується на рятуванні диких, безхатніх чи домашніх тварин, що потрапили в смертельно небезпечне становище. Тому ці завдання лягають на плечі волонтерів із необхідними навичками і спорядженням. Так, у Києві з 2014 року працює Команда порятунку тварин, або Kyiv Animal Rescue Group (KARG) — громадська організація, яка за час своєї діяльності врятувала понад 10 тисяч живих істот. Читати повністю…
? Больше не смеется: почему Рональд Макдональд перестал быть лицом McDonald’s
Образ клоуна Рональда Макдональда, созданный в 1960-х, помог McDonald’s получить статус семейного заведения и привлечь миллионы детей. Клоун в красном парике стал таким же узнаваемым, как и персонажи Disney. Пятьдесят лет он был талисманом компании и героем рекламных роликов, но в 2000-х все изменилось: против Рональда Макдональда выступили даже врачи. Bird in Flight рассказывает, почему клоун уже никогда не вернется в McDonald’s. Читати повністю…
? Как бренду следовать принципам diversity
Сегодня людям недостаточно «просто продукта». Им важно, чтобы бренд, который создал этот продукт, разделял и отстаивал их ценности — и говорил об этом в своих манифестах, коллаборациях и рекламе.
Важно не только то, что говорят бренды, но и с чьей помощью они это делают: какие люди появляются в роликах — и похожи ли они на реальную целевую аудиторию. Все это — вопрос репрезентации. И чем она честнее и разнообразнее, тем лучше.
Рассказываем, что такое принцип дайверсити, почему это важно и как брендам ему соответствовать — честно и без фейлов. Читать полностью…
?? Що таке українська мова?
Цей матеріал — спроба розповісти про те, що відбувалося з українською мовою від початку її існування та як вона сформувалася в ту, якою ми послуговуємося тепер. Ми спробуємо пояснити, як, попри всі заборони, українська не те що не зникла, а й поширилася далеко за межі Європи та постійно зростає у вжитку в самій Україні. Читати повністю…