Чому я не хочу зустрітися з вами на каву

Читати на RU

«Досить… Я не хочу пити з вами каву. Мені справді приємно, що ви хочете зі мною побачитися, і я не хочу здатися грубим, але постарайтеся мене зрозуміти. Я власник малого бізнесу і цілий день кручуся як білка в колесі, тому в мене банально немає часу пити каву з усіма бажаючими»,- з цих слів починається колонка англійського підприємця Джена Маркса для популярного бізнес-ресурсу Entrepreneur.com. У ній Джен тезисно пояснює, чому він відповідає відмовою на більшість пропозицій зустрітися на каву й описує випадки, заради яких готовий змінити своє рішення. AIN.UA наводить адаптований переклад тексту.

встретиться на кофе-1

Я знаю, що, найімовірніше, ви приємна людина, і особиста зустріч допоможе нам потоваришувати і налагодити ділові відносини. Я навіть знаю багатьох людей, які призначають зустрічі в ресторанах або кав’ярнях, але, на жаль, я не з таких. Мені справді ніколи цим займатися. Якщо я постійно тікатиму з офісу, то проблем назбирається стільки, що мені доведеться займатися їхнім розв’язанням вечорами та ночами, замість того, щоб проводити час із сім’єю. Тому «випити кави» не входить до списку моїх пріоритетних завдань. Є тільки кілька обставин, за яких я прийму ваше запрошення.

  1. Ми вип’ємо каву по телефону

Це матиме приблизно такий вигляд: у кожного з нас на столі стоїть чашка кави, але тільки ми перебуваємо не в одному приміщенні, а кожен у своєму офісі. Я не проти телефонних переговорів і впевнений, що 20-хвилинна розмова може допомогти нам познайомитися і дізнатися, чим ми можемо бути один одному корисні. У процесі розмови ми можемо вирішити, що телефонних переговорів недостатньо і нам потрібно зустрітися особисто. Але я вважатиму за краще витратити 20 хвилин часу на телефонну розмову, ніж буду півдня кататися містом заради чергової непотрібної зустрічі.

  1. Ви мій клієнт

Мій клієнт завжди правий. І якщо він пропонує випити кави, то я погоджуюся і домовляюся про особисту зустріч. Звісно, тут теж присутні обмеження – я не збираюся залишати офіс заради дрібних клієнтів – незважаючи на їхню важливість для мене, поточні завдання зазвичай більш пріоритетні. Але здебільшого я не відмовляюся від таких зустрічей і вважаю, що це важлива частина бізнесу. Взагалі, найкраще місце, щоб пити каву з клієнтами, – це їхні офіси, адже тоді я можу прогулятися ними і подивитися, як вони використовують мої продукти і чим ще я можу їм допомогти.

  1. У вас є клієнт для мене

Я вип’ю з вами каву, якщо у вас на прикметі є клієнт або проєкт, який потребує моєї допомоги. Часом мені надходять дружні листи на кшталт «ми працюємо з клієнтом і він зацікавився твоїм продуктом. Давай вип’ємо кави і поговоримо про це?». Природно, я не можу відмовитися. Але якщо справа не пахне грошима, то я, мабуть, відмовлюся від вашої пропозиції.

  1. Я вам чимось зобов’язаний

Якщо в минулому ви мені чимось допомогли і зараз кличете випити кави, то я із задоволенням з вами побачуся. У нас уже є досвід дружби і співпраці і ми напевно щось зможемо зробити разом у майбутньому. Крім того, я докладу всіх зусиль, щоб допомогти вам і показати свою вдячність. І якщо ви хочете зустрітися на каву й обговорити нові види співпраці, то як я можу відмовити?

  1. У вас цікавий і перспективний проєкт

Ви хочете випити кави, бо зацікавлені в продуктах, які продає моя компанія. До цього часу ви дослідили ринок і знаєте, що вам потрібно. У вас не крихітна, але цілком пристойна компанія, ви плануєте бюджет, терміни і власні ресурси. З цього я роблю висновок, що ви серйозний покупець і у нас буде серйозна розмова. Ок, я з вами побачуся.

Мій час і можливості обмежені. У мене слабке терпіння. Я власник малого бізнесу. І якщо ви не вписуєтеся в одну з цих п’яти категорій – мені дуже шкода, але я не хочу зустрітися і випити кави з вами просто зараз.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук