Сервіс, завдяки якому не ти платиш за завантаження застосунку, а розробник платить тобі – таке могли вигадати тільки в Одесі. Власник Clickky і керуючий партнер інкубатора Wannabiz Вадим Роговський запустив в Україні сервіс із просування мобільних застосунків Earny. Для розробників це можливість привернути увагу до своїх застосунків і отримати нецільові завантаження, а для користувачів – поповнити рахунок мобільного, просто завантаживши застосунок через Earny. Раніше сервіс, створений в Одесі, працював тільки на території РФ, проте з цього тижня в ньому можуть реєструватися й українські користувачі. Оглядач AIN.UA протестував Earny і отримав перший дохід – 1,61 грн на рахунок свого мобільного. Щоправда, за це довелося дати додатку доступ до деяких персональних даних…
Щоб скористатися сервісом, потрібно пройти реєстрацію, вказавши свій номер мобільного телефону і модель пристрою (Earny працює зі смартфонами на платформі Android, а також iPhone, iPad і iPod Touch). Після цього в SMS-повідомленні надійде пароль для входу в систему, і користувач зможе приступити до «махінацій». Поки українцям доступно лише три повідомлення, завантаживши які можна сумарно отримати на рахунок менше ніж 5 грн.
Щоб гроші надійшли на рахунок, недостатньо просто завантажити додаток – необхідно зайти в нього. Уже на етапі завантаження додаток «накидається» на персональні дані користувача. Втім, відразу після виконання входу не забороняється його видалити – отримані кошти за це не спишуть. Повторне скачування доступне, але за нього, на жаль, не платять.
Також додатки можна рекомендувати друзям – якщо вони виконають після цього цільові дії, користувач отримає додатковий дохід. Поки що, за словами Вадима Роговського, Earny в Україні може працювати нестабільно: команда продовжує тестувати сервіс і найближчим часом обіцяє усунути всі технічні проблеми.
Роговський запевняє, що турбуватися про безпеку користувачам не варто. «Ми не розміщуємо застосунки, які не розміщені на офіційних маркетах App Store і Google Play. Крім того, наші співробітники перед запуском кожного оффера самі тестують застосунки на юзабіліті та якість контенту, а також на безпеку», – пояснив він AIN.UA.
Зі свого боку, рекламодавці та розробники застосунків можуть самі визначати дії, за які вони готові платити користувачеві. Наприклад, замовити реєстрацію або пошук авіаквитків усередині програми. За словами керівника проєкту Анни Сержанової, на сьогодні це досить популярна модель роботи в рунеті, однак тепер у Earny з’явилася ще одна перевага завдяки розширенню аудиторії за рахунок жителів України.
У Росії Earny працює з осені 2014 року. За даними компанії, чисельність аудиторії на території РФ на сьогодні перевищує 100 000 користувачів – там сервіс уже вийшов на показники понад 50 000 встановлень мобільних додатків на місяць. Однак, напередодні старту роботи 3G в Україні, команда Earny вирішила почати розвивати проєкт на батьківщині (команда сервісу цілком знаходиться в Одесі). Далі на черзі – інші країни зі швидким зростанням аудиторії мобільного інтернету.