У квітні цього року сейлз-хаус інтернет-реклами FISH почав продавати рекламу у Twitter. Які переваги має Twitter перед іншими соціальними мережами, та чим цей рекламний інструмент може зацікавити українських рекламодавців?
На початку 2016 року Twitter відсвяткував 10-річний ювілей: 21 березня 2006 року було опубліковано перший твіт. За цей час сервіс отримав більше 320 мільйонів прихильників, котрі щодня публікують більше 500 мільйонів твітів. Додатки, пов’язані з соціальною мережею, займають топові місця у рейтингах: наприклад, Periscope (сервіс трансляції потокового відео через мобільні додатки, котрий належить Twitter) посів друге місце у переліку кращих додатків Apple за 2015 рік.
Twitter — це одна з найпопулярніших соцмереж у світі, але в Україні вона набрала суттєвих обертів відносно нещодавно. Наприклад, в період Євромайдану кількість нових реєстрацій збільшилась у 8 разів. Зараз українське охоплення Твіттеру складає 2,2 мільйони унікальних користувачів на місяць. Сьогодні в Україні аудиторія Твіттеру зростає швидше за інші соціальні мережі та являє собою великий інтерес для рекламодавців: вона молода, активна та платоспроможна.
Чим саме Твіттер цікавий вітчизняному рекламному ринку?
Ми виокремили 7 переваг соцмережі, на котрі рекламодавцям варто звернути увагу:
- Аудиторію Твіттеру складають новатори, соціально активні та платоспроможні користувачі. Вони полюбляють відкривати для себе нові напрямки, сміливо купують нові продукти.
- Можливість мобільного таргетингу дозволяє охопити навіть власників конкретної моделі телефону або абонентів конкретного оператора.
- Унікальні можливості з таргетингу на цільові сегменти. Сервіс пропонує таргетувати аудиторію в Україні за інтересами, схожими аудиторіями та ключовими словами.
- Високий рівень залучення. За статисткою, значна частина користувачів заходить в Twitter через мобільні додатки, котрі одразу повідомляють про нові твіти, таким чином скорочується час між публікацією та реакцією аудиторії. Це збільшує залучення читачів та їх активність у користуванні сервісом.
- Трафік добре конвертується. Twitter є одним з найбільших постачальників трафіку. Користувачі Twitter — це найактивніший сегмент інтернет-аудиторії. В середньому, користувач проводить у мережі 23 хвилини на день, показник CTR у кожного розміщеного посилання значно вище, ніж в інших соціальних мережах. Завдання твіту — дати первину інформацію, зацікавити. Зазвичай, користувачеві недостатньо опублікованої у твіті інформації, тому він схильний переходити за посиланнями, що містяться у твіті. Завдяки ефективним налаштуванням, цей трафік чудово конвертується у реєстрації, «ліди» та продажі.
- Ефективний інструмент для підвищення brand awareness, котрий може допомогти користувачеві швидко стати популярним. Окрім рішення завдань з просування бізнесу, Twitter є одним з найбільш ефективних інструментів персонального брендингу, коли об’єктом є не бізнес, а персона: політик, співак, чи експерт у своїй галузі.
- Нативність. Реклама у Twitter не виглядає настирливою та є абсолютно природньою, «нативною»: вона розміщується в стрічці новин разом з іншими постами та неодмінно привертає увагу користувачів.Ще одним суттєвим аргументом для рекламодавців-«новаторів» є можливість бути у Твіттері раніше за своїх «консервативних» конкурентів, які неохоче змінюють свої канали просування та роками працюють тільки з класичними рекламними інструментами.
Як розмістити рекламу у Twitter?
- Для створення рекламної кампанії потрібно увійти в панель Twitter Ads.
- За допомогою Twitter можна досягти наступних цілей:
- Взаємодія з вашими твітами, охоплюючи більше користувачів, збільшуючи число конверсій;
- перенаправляти користувачів на ваш сайт, для здійснення покупок, реєстрацій, та ін.;
- перегляд відео;
- реклама мобільних додатків;
- збір лідів, тих користувачів що цікаві для вашої компанії;
- збільшення своєї спільноти у Twitter.
- Створюємо назву РК, та встановлюємо час запуску кампанії.
Запуск можна встановити одразу, чи встановити дату початку та кінця.
- Обираємо цільову для нас аудиторію.
Таргетувати аудиторію у Twitter можна за наступними ознаками: гео-таргетенг, гендерність, мова, девайси (навіть до конкретної моделі смартфона), ключові слова, фоловери, інтереси, ретаргетинг, тб-таргетенг, поведінковий таргетинг, та таргетування за подіями.
Для нашої кампанії ми вирішили таргетувати за ключовими словами, інтересами, та фоловерами релевантних аккаунтів. Ми обрали ключові слова, що найбільше підходять до нашої події.
Обрали інтереси, які найбільше відповідають для нашої аудиторії.
Обрали сторінки, які найбільш популярні серед нашої аудиторії.
- Встановлюємо бюджет, як на день, так і на весь термін кампанії.
Якщо не встановити загальний бюджет, кампанія буде працювати постійно.
- Обираємо найвигіднішу модель ціни для вашої кампанії.
Якщо встановити автоматичну ставку, то Twitter буде оптимізувати рекламу для отримання кращих результатів за найнижчою ціною.
- Обираємо твіт, який плануємо рекламувати.
- Натискаємо Launch та чекаємо модерації оголошення.
Після проходження модерації наше рекламне оголошення буде відображатись для обраної вами аудиторії. Завдяки якісному налаштуванню таргетингу та постійному коригуванню нашої рекламної кампанії ми досягли високого рівня взаємодії: 7,5%. Ретвіти та відповіді принесли нам додатковий органічний та безкоштовний трафік.
Наполегливо рекомендуємо використовувати рекламні можливості Twitter разом з іншими інструментами та соціальними мережами для досягнення найефективніших результатів для вашого бізнесу.