Стажування Snapchat : як студент потрапив у команду за допомогою фільтра

Читати на RU

Виділитися із загального натовпу претендентів іноді буває корисніше, ніж до нескінченності вдосконалювати своє резюме. Підтвердження цьому – історія нью-йоркського студента Грема Олгуда, якому дуже хотілося потрапити на літнє стажування в рекламне агентство Horizon Media, а потім спробувати отримати там постійну роботу. Але шансів було мало: на перший запит студенту відповіли, що місць не залишилося. Історію свого працевлаштування він розповів у блозі. Стажування Snapchat : як студент потрапив у команду за допомогою фільтра.

Він вирішив діяти нестандартно і створив брендований фільтр для Snapchat. Щойно він закінчив роботу над дизайном, заплатив $29,65 за можливість використовувати його як геофільтр (подібні речі з прив’язкою до місцевості замовляють, приміром, на весілля або дні народження). Фільтр мав увімкнутися в офісі Horizon Media, у той час, коли там перебуває найбільше людей.

Стажировка Snapchat1

Студент вирахував найжвавіші дні в офісі, використовуючи Snapchat-акаунт самої компанії та виклав фільтр в онлайн на початку травня, чим одразу привернув увагу компанії.

Стажировка Snapchat-2
Стажування Snapchat

Його запросили на інтерв’ю і врешті-решт покликали на платне стажування в якості SMM на літо. Адже він зумів продемонструвати свою кваліфікацію в цій галузі.

Про Snapchat

У 2011 році компанію заснували Еван Шпігель, Боббі Мерфі та Реджі Браун. Концепція Snapchat базується на творчості, якості та самовираженні. Засновники Snapchat припустили, що людям буде цікаво спілкуватися за допомогою фотографій. І вони не прогадали. Але такий підхід спрацьовує не завжди. Так, у 2016 році компанія оголосила про те, що змінює назву зі Snapchat на Snap і випускає свій перший hardware-продукт: окуляри Spectacles, здатні записувати 10-секундне відео.

У 2019 році компанія купила стартап AI Factory з офісами в Україні, за суму $166 млн. Загальна оцінка компанії під час угоди становила приблизно $200 млн. Стартап AI Factory заснований підприємцем Віктором Шабуровим. Його попередній стартап Looksery теж купила Snap Inc 2015 року за $150 млн. Компанію засновано 2018 року, вона працювала в стелс-режимі. У неї три офіси: у Сан-Франциско, у Києві та Запоріжжі.

Нагадаємо, раніше редакція публікувала результати опитування про зарплатні очікування українців.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук