«Епіцентр» запустив власний інтернет-магазин

Читати на RU

Український ринок e-commerce влітку був не особливо багатий на події, тож відкриття інтернет-магазину «Епіцентру» під назвою 27.ua очікувано викликало галузеві дискусії. У 27.ua анонсують наявність 100 000 товарів на складах, які можна забрати через 1 годину після оформлення замовлення, загальний асортимент буде ширшим. Планується відкриття 52 центрів обслуговування покупців у 32 містах України. Оформити замовлення можна по всій території країни. Інтернет-магазин «Епіцентр» працює в українській і російській версіях.

Назву 27.ua у компанії пояснюють тим, що оскільки в добі 24 години, а цей проєкт – «більше, ніж гіпермаркет», то загальноприйнятого часу компанії мало. Запустився магазин 27 серпня 2016 року.

Интернет-магазин «Эпицентр»-1

На сайті представлено товари тих самих груп, що і в офлайнових мережах магазину: «Будівництво та ремонт», «Побутова техніка», «Інструмент та обладнання», «Відпочинок і туризм» тощо. Оплачувати товари можна готівкою кур’єру, банківськими картами та безготівковим розрахунком.

Як працює інтернет-магазин «Епіцентр»

Товари можна забирати самовивозом із магазинів «Епіцентр» і «Нова лінія», відділень «Нової пошти» і «Міст-Експрес», а також замовляти адресну доставку. Як і при покупці в офлайнових магазинах «Епіцентру», вартість адресної доставки залежатиме від групи товару, його ваги, а також пункту призначення.

Інтернет-магазин «Епіцентр» робила студія LENAL, працює він на «1С-Бітрікс: Enterprise». Окремої мобільної версії магазину не готували, розробники віддали перевагу адаптивному дизайну сайту.

Интернет-магазин «Эпицентр»-2

Запуск такого масштабного проекту не міг не привернути увагу ринку. Але відгуки вийшли дуже суперечливими.

«Проєкт вдало стартував і відмінно тримає навантаження в польоті. Упевнений, що інтерес клієнтів, а разом з ним і трафік тільки зростатимуть, але ні в нас, ні в команди розроблення, ні у власника проекту немає сумнівів у працездатності запущеного рішення», – вважає Дмитро Суслов, голова представництва «1С-Бітрікс» в Україні.

Тему запуску інтернет-магазину на своїй «самописній» CMS або ж на готовому рішенні обговорили окремо під постом Івана Марченка (колишній директор Abo.ua, колишній керуючий у Skidka.com.ua) про запуск магазину.

«Уже з перших днів починають вилазити ті штуки, про які офлайн навіть не думає», – пише директор інтернет-магазину «Ріпка» Дмитро Латанський, маючи на увазі систему коментарів на сайті. Він зазначає, що магазин відкрився тільки в серпні, а відгуки на ньому є ще за березень. «Думаю, що найближчі півроку-рік буде багато хороших акцій для покупців, типу безкоштовна доставка і хороші знижки на деякі товари, але водночас буде багато запитань до якості, тому що у своїй бізнес-моделі вони вирішили задіяти магазини «Епіцентру» і «Нової Лінії» і я не вірю в те, що вони зможуть налагодити нормальну роботу за такого підходу», – пише він.

У дискусіях не могла не з’явитися метафора «вбивця «Розетки». На цю тему висловився в коментарях, наприклад, ecommerce-директор компанії «Золотой Век» Петро Смирнов: «Щось мені підказує, що все буде добре. «Розетка» працює маркетплейсом – там маржа божевільна. «Епіцентр» за товарами (не електротехніка) давно має хорошу маржу і конкурентні ціни». Він зазначає, що якщо новий магазин дасть кращі терміни з доставки, ніж у «Розетки», то покупці обиратимуть не тільки за ціною.

Засновник і голова Promodo Олександр Колб вважає, що «Епіцентр» поки не дуже добре розуміє специфіку інтернет-ринку. «Вбивця» виявився кислуватим. Досить великий, щоб убити інтернет-магазин «У Світлани», але зовсім не «Розетку”…», – написав він. За його прогнозом, шанси успіху магазину можна оцінювати максимум у 5%, і то за умови повної зміни команди (за оцінками Олександра, на проєкті часто мінятимуться топменеджери за невиконання KPI).

Нагадаємо, у квітні Владислав Чечоткін звинуватив «Епіцентр» у нечесній конкуренції та тиску на постачальників.

UPD. 2021 року інтернет-магазин гіпермаркету називається «Епіцентр». На сайті представлено понад 2000 груп товарів, а товарообіг компанії 2020-го становив понад 64,4 млрд грн.

Интернет-магазин «Эпицентр»-3
Інтернет-магазин «Епіцентр» у 2021 році
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук