Автомобільна компанія Tesla наприкінці липня представила свій найдоступніший автомобіль – Tesla Model 3. Преса загалом залишилася задоволеною: автомобіль має значно скромніший вигляд, ніж Model S, але так і замислювалося від самого початку. Але як зазначили аналітики Barclays, керівництво Tesla пішло на старий спосіб заробітку на автомобілях: продавати доступний автомобіль майже в порожній комплектації. На звіт звернуло увагу видання Bloomberg.

Спочатку вартість автомобіля становить $35 000. Наразі це один із найдоступніших варіантів на ринку, а з урахуванням пільг у низці країн, вартість машини може бути ще меншою. Підступ у тому, що за ці гроші покупець не отримає практично нічого. Автомобіль тільки чорного кольору, запас ходу в 350 км, обмежені можливості автопілота тощо.

Tesla-1

Скляний дах, дерев’яна вставка в передню панель і електрорегулювання передніх сидінь – уже $40 000. Версія з більшим об’ємом батареї – $44 000. Варіант із повним наповненням обійдеться покупцеві вже майже в $60 000. Це на $25 000 вище від початкової ціни. Сам Маск в одному з інтерв’ю говорив, що заробляти на автомобілі якраз планують за рахунок купівлі додаткових опцій, виробництво машин у мінімальній версії не вигідне.

«Tesla сприймається багатьма не як бренд автомобільної компанії, а скоріше як футуристичної компанії», – йдеться у звіті Barclays. Як результат, багато покупців, які не отримають за $35 000 того, що очікували від машини, можуть розчаруватися в Tesla та її методах ведення бізнесу.

Нагадаємо, перші негативні відгуки вже є: раніше ми публікували історію замовника Model 3, який вирішив змінити свій вибір і відмовився від Tesla.

«Але дещо по-справжньому турбувало – батарея. Ми каталися на ньому цілий день, тож півбака бензину точно б витратили, якби це був бензиновий автомобіль приблизно порівнянної потужності. До кінця зйомок ми буквально молилися, щоб машина дотягнула до заправки і ми могли дістатися додому. Тому що в іншому разі замість машини ми отримували нерухомий шматок заліза».