На сьогоднішній презентації українських користувачів продукції здивували не тільки презентації нових продуктів, а й рекламні ролики. Один із них, присвячений новій серії розумних годинників Apple Watch, знімали в декораціях київського вокзалу і станції метро «Золоті Ворота». Головний герой ролика – відомий скейтбордист Кіліан Мартін. AIN.UA розповідає як з’явилася реклама Apple у Києві.


У 2019 році Apple випустила рекламний ролик, присвячений бездротовим навушникам AirPods. У ньому компанія знову показала Київ. За сюжетом, герой відео стрибає містом на батутах. Продакшн вела британська Pulse Studio. Також у роботі брала участь українська студія Radioaktive Film.
Вуличні сцени та заключні кадри знімали в Києві. Декорації міста побудували в авіаційному ангарі. Підлогу розмістили на висоті двох метрів – у неї довелося вбудувати батути.


За зйомки з українського боку відповідала українська студія Radioaktive Film.

реклама Apple в Киеве-1
Реклама Apple в Києві
реклама Apple в Киеве-2

Нагадаємо, сьогодні компанія Apple проводить презентацію нових продуктів, нових версій iPhone, годинників і телевізійної приставки.

Які ще компанії знімали рекламу в Києві

Крім Apple, рекламний ролик у Києві знімали й інші всесвітньо відомі компанії. Редакція AIN.UA виділила деякі з них у короткому списку.

Столичні пейзажі з’явилися в рекламному ролику італійського бренду одягу Diesel. У ньому можна помітити подільський міст, який є недобудованим. На тлі київського мосту з’являється один із героїв реклами, який танцює на його тлі. Примітно, що слоган компанії звучить як «Go with the Flaw», що в перекладі з англійської «Йди за недоліками». Зйомками ролика керувала українська компанія Family Production.

Ще один бренд одягу, який зняв рекламу в Києві – французький Lacoste. Цього разу в ролику з’являється підземка метрополітену, а саме станція метро «Видубичі». Процесом керувала українська продакшн-компанія Radioaktive Film разом зі студією Betc Paris. Другою локацією для зйомок послужив Будапешт.

На тлі Подільського мосту з’явився герой рекламного ролика японської автомобільної компанії Mazda. Білл Коллінз, відомий за роллю гонщика з британського шоу Top Gear, з’являється в автомобілі компанії, демонструючи керування наосліп. Друга частина показує маневреність нового авто Mazda.

Ролик у підземці також зняла всесвітньо відома технологічна компанія Motorola. Як локації режисери обрали станцію «Житомирська», а також аеропорт «Бориспіль».