Засновник українського Telegram-майданчика з вакансіями та пропозиціями щодо роботи Zaichenko Team Максим Зайченко протестував ефективність реклами в Instagram Stories вітчизняних ЛОМів, що набирають популярність. Він обрав чотирьох українських блогерів із різною тематикою та аудиторією і домовився про рекламу свого каналу, після чого підрахував результати кожного розміщення. А заодно оприлюднив розцінки кожного з блогерів, склавши оглядовий прайс-лист Instagram-реклами в уанеті. AIN.UA розповідає, скільки коштує реклама в Instagram у блогерів в Україні.
Йдеться про розміщення звичайного банера Zaichenko Team в історіях блогерів. Утім, дехто додавав від себе трохи креативу. зазначає Максим. Результати розміщень (скільки користувачів прийшли від кожного блогера) рахували за допомогою безкоштовного бота Controller Bot.
Реклама в Instagram у Elina Krupskaya
Позиціонує себе як Influencer & PR-girl. Публікації на теми: краса і мода, подорожі, лайфстайл.
- Вартість Stories: $50.
- Вартість поста: $160.

Еліна надала найдетальніші показники за своїм акаунтом:
- Аудиторія: чоловіки 25-35, жінки 18-25.
- Середнє охоплення профілю від 1 млн осіб.
- Рекламне портфоліо: NYX, TSARSKY, «Планета кіно», Badoo, «Кураж базар», Ibiza Odessa, Estée Lauder, Radisson Blu Park Афіни.
- Кількість підписників: 172 000.
Після публікації реклами в Stories Еліни, на канал Zaichenko team прийшло приблизно 120 осіб.
Реклама в Instagram у Krus
Позиціонує себе як «топ-блогер». Публікації на теми: подорожі, спорт, суспільство, лайфстайл.
- Вартість Stories: 1000 грн.
- Вартість поста: індивідуально.

- Кількість підписників: 21 900.
- Середня кількість лайків: 1000
Незважаючи на те, що аудиторія й охоплення в Олександра Барабошка набагато скромніші, ніж в Еліни, результат від розміщення виявився майже вдвічі кращим: на канал Zaichenko Team після публікації в Stories Круса прийшло приблизно 215 осіб.
Реклама в Instagram у Anya Gres
Актриса гумористичного шоу «Мамахохотала» (НЛО-TV). Обіцяє індивідуальну подачу інформації для своєї аудиторії. Публікації на теми: гумор, лайфстайл, суспільство, подорожі.
- Вартість Stories: 1000 грн.
- Вартість поста (вказана для конкретного кейса Zaichenko Team, може змінюватися): 3500 грн.

- Кількість підписників: 42 300.
- Охоплення постів: 35 000.
- Середня кількість лайків: 4000.
Після публікації в Stories Ані Zaichenko Team отримав приблизно 100 унікальних переходів на свій канал.
Кіра Єрьоміна
Тематика: краса і мода, подорожі, лайфстайл.
- Вартість Stories: $20.
- Вартість поста: $100.

- Кількість підписників: 46 500.
- Середня кількість лайків: 7000.
Публікація в Stories Кіри виявилася найефективнішою: до Zaichenko Team прийшло 320 осіб.
Кіра також поділилася розцінками на розміщення реклами у своєму Telegram-каналі, на який підписано 11 700 осіб. Вартість публікації становить 5000 грн – (25 коп/перегляд).
Раніше AIN.UA розповідав про те, як мами-лідери думок працюють із брендами в Instagram і Facebook, і представили деякі українські кейси.