Українці використовують свій номер телефону як метод ідентифікації в багатьох сервісах, зокрема – банках. Але це небезпечно: абоненти передплаченої форми обслуговування ризикують втратити свій номер через шахраїв і втратити доступ до сервісів і навіть грошей на рахунках.

Найпростіший спосіб для припейд-клієнта убезпечитися – персоніфікувати себе в оператора, прив’язавши паспорт до номера. Журналіст AIN.UA наводить інструкцію для абонентів lifecell.

Зареєструватися віддалено

  1. Прив’язати номер до паспорта можна віддалено за допомогою електронно-цифрового підпису або BankID.
  2. Для цього потрібно увійти в персональний кабінет «Мій lifecell» або в додатку «Мій lifecell».
  3. Перейти в розділ «Основна інформація» – «Персональні дані» – «Реєстрація».

Зареєструватися в магазині

  1. Звернутися до одного з магазинів lifecell.
  2. Особисто подати заяву на реєстрацію – для фізичної особи та юридичної особи.
  3. При подачі заяви фізичною особою потрібно пред’явити оригінал паспорта громадянина України або документ, що його замінює. Юридичним особам потрібно також додатково надавати документ, що засвідчує її повноваження (довіреність).
  4. Підтвердити користування SIM-карткою одним із способів:
  • надати SIM-карту для перевірки (у магазині);
  • озвучити/показати/вказати в заяві одноразовий пароль, надісланий оператором на абонентський номер, який реєструється;
  • озвучити / показати / вказати в заяві секретне слово, встановлене відповідно до процедури оператора.

Після реєстрації абоненти зможуть не лише убезпечити себе від шахрайських дій, а й матимуть більше можливостей. Наприклад, зможуть повертати невикористані кошти з мобільних рахунків, отримувати роздруківку про надані послуги, оперативно здійснювати зміну оператора (MNP).

Також у міру впровадження MobileID спектр послуг, які може отримати зареєстрований абонент за допомогою мобільного телефону, стає ще ширшим, аж до підписання договорів, отримання необхідних довідок або надсилання звітності до податкової.