Українці використовують свій номер телефону як метод ідентифікації в багатьох сервісах, зокрема – банках. Але це небезпечно: абоненти передплаченої форми обслуговування ризикують втратити свій номер через шахраїв і втратити доступ до сервісів і навіть грошей на рахунках.
Найпростіший спосіб для припейд-клієнта убезпечитися – персоніфікувати себе в оператора, прив’язавши паспорт до номера. Журналіст AIN.UA наводить інструкцію для абонентів lifecell.
Зареєструватися віддалено
- Прив’язати номер до паспорта можна віддалено за допомогою електронно-цифрового підпису або BankID.
- Для цього потрібно увійти в персональний кабінет «Мій lifecell» або в додатку «Мій lifecell».
- Перейти в розділ «Основна інформація» – «Персональні дані» – «Реєстрація».
Зареєструватися в магазині
- Звернутися до одного з магазинів lifecell.
- Особисто подати заяву на реєстрацію – для фізичної особи та юридичної особи.
- При подачі заяви фізичною особою потрібно пред’явити оригінал паспорта громадянина України або документ, що його замінює. Юридичним особам потрібно також додатково надавати документ, що засвідчує її повноваження (довіреність).
- Підтвердити користування SIM-карткою одним із способів:
- надати SIM-карту для перевірки (у магазині);
- озвучити/показати/вказати в заяві одноразовий пароль, надісланий оператором на абонентський номер, який реєструється;
- озвучити / показати / вказати в заяві секретне слово, встановлене відповідно до процедури оператора.
Після реєстрації абоненти зможуть не лише убезпечити себе від шахрайських дій, а й матимуть більше можливостей. Наприклад, зможуть повертати невикористані кошти з мобільних рахунків, отримувати роздруківку про надані послуги, оперативно здійснювати зміну оператора (MNP).
Також у міру впровадження MobileID спектр послуг, які може отримати зареєстрований абонент за допомогою мобільного телефону, стає ще ширшим, аж до підписання договорів, отримання необхідних довідок або надсилання звітності до податкової.