Альфа-Банк Україна запустив цифровий банк Sense SuperApp. Зібрали про нього 26 фактів :

  • Розробка додатку тривала 9 місяців.
  • П’ять тижнів минуло від ідеї до реалізації маркетингової стратегії. 
  • У рамках рекламної кампанії було зроблено 250 креативів.
 
 
  • Короткі рекламні ролики Sense набрали понад 4,3 мільйона переглядів.
  • Сім інтерв’ю дали творці Sense, щоб розповісти про свої особисті сенси.
  • Ми об’єднали цифровий банкінг для фізичних осіб та ФОП-клієнтів. Тепер клієнти-підприємці можуть управляти своїми особистими та бізнес-рахунками в одному додатку.
  • Це єдиний фінансовий додаток в Україні, у якому працює повноцінний відеочат для віддаленої ідентифікації та відкриття рахунку й картки. 
  • Стати клієнтом Альфи за допомогою Sense SuperApp можна лише за 15 хвилин.
  • Користуватися digital-карткою можна відразу після оформлення. Додати до Apple Pay або Google Pay та оплачувати покупки.
  • Здійснювати платежі та перекази можна просто перетягуючи іконки. Дяка drag’n’drop.
  • У базі знань банку (нашому внутрішньому Google) вже 200 статей про додаток. Їх готують співробітники банку на основі популярних запитань користувачів.
  • У перші тижні запуску агенти чат-підтримки додатку фіксували по 400 розмов у день. Тобто близько 10 тисяч звернень за неповний місяць.  
  • Sense продуманий під усі шість чуттів: він красивий, тактильний і навіть звук ти можеш налаштувати свій.
  • На робочий стіл можна встановити фото мами, чоловіка чи улюбленого котика.  
  • Можна створювати шаблони своїх платежів та папки для них.
  • У додатку три мови й три стилі спілкування: від дружнього до ділового.
  • Можна читати стрічку новин Now, написану для тебе. І там вже 6,5 тисяч лайків.
  • Більшість користувачів Sense проживає у Києві та Київській області. Проте регіони не дуже відстають – українці стають все більше  digital-просунутими.
  • Трохи більш ніж половина користувачів – чоловіки.
  • Більшість користувачів Sense SuperApp – віком від 20 до 39 років.
  • 20 клієнтів – довгожителі віком від 90 до 95 років. Адже зручна технологія ніколи не складна.
  • В середньому клієнт заходить у цифровий банк 8-9 разів на місяць. 
  • 87 відсотків завантажень – на Android.
  • Знахідкою виявився відкритий Telegram-чат. Сотні клієнтів щодня пишуть у ньому зауваження та побажання, отримують швидкий зворотний зв’язок та допомагають покращувати додаток.  
  • У січні буде перше велике оновлення та ще більше фішок.
  • Ура, нас вже 100 тисяч. І це менше, ніж за місяць. Це класне число!