28 травня Chasopys востаннє прийматиме відвідувачів. Один із перших київських коворкінгів не пережив коронакризи. Про це команда «Часопису» написала у фейсбуці.
У чому проблема
Коронавірус «вразив» офісну нерухомість – і коворкінги зокрема. У команди «Часопису» виникли фінансові труднощі. Рік тому коворкінг заявив, що з допомогою міжнародного оператора rent24 планує відкрити першу локацію за кордоном – у Варшаві. За контрактом мажоритарний партнер мав інвестувати $2-4 млн у розширення бізнесу. Новий коворкінг хотіли відкрити в 2021.
«Та світова пандемія і ряд внутрішніх факторів внесли свої корективи. Наразі строки зміщуються. Український ринок в умовах пандемії не цікавий для мажоритарних партнерів, тому чинні контракти після завершення терміну їх дії продовжені не будуть», – пояснюють у «Часописі».
Виникли проблеми з орендною платою. У керівництва не вийшло домовитися про знижку із власником приміщення Atlantic Group. Договір оренди закінчиться 1 червня. Його не продовжуватимуть.
Чому це важливо
Chasopys був коворкінгом «ще до того, як це стало мейнстримом». Перша локація відкрилася на Льва Толстого в 2012 і довела, що ринок готовий до такої бізнес-моделі. Уже потім з’явилися Platforma, Creative Quarter, Creative States, Spaces та інші амбіційні гравці.
У 2018 році ще один Chasopys запрацював у UNIT.City. Через нього пройшли десятки талановитих підприємців та інноваційних команд. Тепер на його місці – «UNIT.Коворкінг».
Є що згадати
За весь час роботи в «Часопису» назбиралося чимало спогадів. Зараз їх збирають у мережі під хештегом #chasopys_stories. Команда звітує:
- Організували понад 5 000 власних подій – лекцій, воркшопів і майстер-класів. які розвивали креативне підприємництво, технологічну та інноваційну екосистему в Україні.
- Були партнерами понад 20 стартап-змагань та акселераторів, серед яких Radar Tech, Seedstars, Startup Sauna, Startup 500, Startup Wise Guys, 1776 Challenge Cup та інші.
- Запустили більше 120 навчальних програм і разом із партнерами провели 4 акселератори, у тому числі й для соціальних підприємців.
За 9 років коворкінг прихистив понад 700 000 відвідувачів. Випито 2,5 млн чашок кави. Протягом наступних трьох тижнів можна встигнути випити ще одну.