Мережа ресторанів швидкого харчування родом з Америки з’явиться в Україні в 2021. Про це повідомив директор «Bimbo QSR Україна» Ігор Маріаш. Його цитує Інтерфакс.
Маріаш зазначив, що компанія знайшла партнера в Україні, але його імені не назвав.
На початку квітня видання Retailers з посиланням на власні джерела писало, що франшизу Burger King купила мережа АЗС «Окко»:
Топ-менеджер на ресторанному ринку розповів Retailers, що договір підписано. «Окко» вже шукає управлінську команду і приміщення під майбутні заклади. «Тільки я не знаю, це договір франшизи чи ні», – уточнив топ-менеджер. На сайті rabota.ua в одній із вакансій «Окко» від 29 березня йдеться, що компанія шукає «HR бізнес-партнера для нового франчайзингового проєкту ресторанного напряму».
Крім того, джерело в одній із маркетингових компаній повідомило, що «Окко» оформляє торгові марки Burger King в Україні.
У пресслужбі «Окко» відповіли, що розглядають співпрацю з різними міжнародними брендами:
«Та говорити про те, хто це буде, – рано, ми ще фінально не визначились».
Контекст
Burger King – одна з найбільших мереж фастфуду у світі, що налічує 17 тис. ресторанів. Компанію заснували в 1954 році в США.
Франшиза Burger King існує в трьох форматах:
- Інституційний: в урядових будівлях, спортивних і медичних закладах, аеропортах, на залізничних й автобусних станціях.
- Традиційний: повнорозмірний ресторан Burger King в окремому приміщенні або в торговельному центрі.
- Нетрадиційний: в АЗС, у магазинах роздрібної торгівлі, у закладах громадського харчування тощо.
Умови для франчайзі в США такі:
- досвід роботи на ресторанному ринку;
- паушальний внесок – $50 000 за один ресторан;
- роялті – 4,5% від продажів за місяць;
- відрахування на рекламу – 4% від продажів за місяць.
- договір укладають на 20 років.
Залежно від ринку умови франшизи можуть відрізнятися.
«Bimbo QSR Україна» – частина міжнародного хлібопекарського холдингу Grupo Bimbo. У 2017 році вона купила пекарню «Іст Болт Україна» в Дніпрі, що пекла булочки для міжнародного фастфуду McDonald’s.